VitamineDD Geplaatst December 21, 2021 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 139 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/01/21 Status: Offline Actief: September 21, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst December 21, 2021 (bewerkt) Sinds lange tijd Windows weer opnieuw geïnstalleerd, en dus ook Spotnet. Ik heb diverse versies getest en kan geen knop vinden waarmee ik alle erotiek (zoekresultaten) kan verbergen. Bij welke versie kan dat (nog)? December 21, 2021 bewerkt door VitamineDD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast Geplaatst December 21, 2021 Delen Geplaatst December 21, 2021 Hallo @VitamineDD, Of er echt zulke filters bestaan voor Spotnet weet ik niet, maar ik kan je wel een manier uitleggen om Erotiek uit de zoekresultaten weg te krijgen. Ik heb zelf nog een Software versie 1.8.4.2 van Spotnet en als je naar de map gaat waar Spotnet is geïnstalleerd op je C schijf ( C/ProgramData/Spotnet zie je in die map een XML-document met de naam filters die je moet openen met Kladblok. Je kan de regels die betrekking hebben op Erotiek daar uit weg knippen zodat je die ook niet meer zichtbaar hebt in Spotnet zelf. Als je de regel(s) hebt verwijdert moet je bij het afsluiten van Kladblok even klikken op wijzigingen opslaan. Ik wil als tip nog wel even meegeven dat het verstandig is om even een kopie te maken van het filter XML bestandje zodat je het altijd weer terug kan plaatsen als je weer naar de originele knoppen terug wil. Onderstaand even mijn (aangepaste) Spotnet waarin je links de knop Erotiek ziet staan, die ik er uit ga halen door de regel te verwijderen in het Filter document (Zie Afbeeldingen) Onderstaande afbeeldingen is de knop Erotiek verwijdert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Geplaatst December 22, 2021 Delen Geplaatst December 22, 2021 (bewerkt) Goede morgen, Ik heb nog even verder gekeken dan mijn neus lang is en kon me ineens nog herinneren dat wanneer je met je muispijl op een knop gaat staan en rechts klikt, dat er dan een submenu tevoorschijn komt waarin ook de mogelijkheid zit om de betreffende knop(pen) te verwijderen. Als je deze actie doet wordt ook automatisch de regel verwijdert in het filter XML bestand in je Spotnet-C map. "Let wel, dat je op deze manier van verwijderen je ervoor moet zorgen dat je desnoods eerst een kopie maakt van je hele Spotnet-C map en die even ergens anders bewaart". Je hebt dan in ieder geval de mogelijkheid om later alles weer standaard te maken. December 22, 2021 bewerkt door Skeletor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 22, 2021 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 22, 2021 Welke versie van Spotnet heb je draaien? In de meeste moet je inderdaad de XLM file aanpassen zoals @Skeletor aangeeft. In sommige versies van Spotnet kan je het in het client uit en aanzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
naafke Geplaatst December 22, 2021 Bijdragen: 29 Waardering: 12 Prestatiepunten: 1162 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 08/06/17 Status: Offline Actief: Maart 26, 2023 Delen Geplaatst December 22, 2021 (bewerkt) ikzelf gebruik Vinny27 Custom Filters ooit gedownload van spotnet. December 22, 2021 bewerkt door naafke 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 12 29 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.