HuibertJan Geplaatst Oktober 25, 2021 Bijdragen: 22 Waardering: 6 Prestatiepunten: 545 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/17/20 Status: Offline Actief: Juli 21, 2023 Delen Geplaatst Oktober 25, 2021 beste alle hoe kan ik een Torrents bestand om zetten naar een bestand om downloaden ( nzb) Groetjes HuibertJan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 22
Gast Geplaatst Oktober 25, 2021 Delen Geplaatst Oktober 25, 2021 Beste @HuibertJan, dat is onmogelijk, want de samenstelling van deze bestanden zijn totaal verschillend. Je zal een Torrent bestand echt moeten downloaden met een Torrent Client en een NZB bestand door gebruik te maken van een Usenet Server Abonnement en een daarvoor geschikte download Client. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
HuibertJan Geplaatst Oktober 25, 2021 Bijdragen: 22 Waardering: 6 Prestatiepunten: 545 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/17/20 Status: Offline Actief: Juli 21, 2023 Auteur Delen Geplaatst Oktober 25, 2021 Skeletor Bedankt voor de uitleg dus ik ga op zoek naar een Torrent downloaden . ik wil leesboeken van "ebookparadijs " maar als dat veel werk ga worden dan NIET . groetjes HuibertJan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 22
Oplossing Gast Geplaatst Oktober 25, 2021 Oplossing Delen Geplaatst Oktober 25, 2021 3 uur geleden zei HuibertJan: Skeletor Bedankt voor de uitleg dus ik ga op zoek naar een Torrent downloaden . ik wil leesboeken van "ebookparadijs " maar als dat veel werk ga worden dan NIET . groetjes HuibertJan Hoi @HuibertJan, als je een account hebt geopend op Ebookparadijs en je ziet daar een leuk aanbod staan, is het wellicht verstandig om eens te kijken naar wat je moet doen om torrents te kunnen downloaden. Wat je in de 1e plaats moet weten, is dat je een gedownloade torrent ook weer moet delen met andere torrent downloaders omdat je anders een blokkering krijgt op je account. Waar je mee moet beginnen is het installeren van een programma waarmee je torrents kunt downloaden en die Handleiding kan je ook vinden op Duken.nl onder deze link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
HuibertJan Geplaatst Oktober 26, 2021 Bijdragen: 22 Waardering: 6 Prestatiepunten: 545 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/17/20 Status: Offline Actief: Juli 21, 2023 Auteur Delen Geplaatst Oktober 26, 2021 Skeletor bedankt voor je uitleg . ik heb iets gevonden Q bitorrent programma en het werkt groetjes HuibertJan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 22
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.