ceesie Geplaatst September 5, 2021 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 146 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/15/16 Status: Offline Actief: Oktober 18, 2021 Delen Geplaatst September 5, 2021 Hoi, ik heb een Dell AIO pc met een sata ssd 32GB erin. kreeg tekens problemen, meldingen, van windows updaten, maar tevens dat er geen ruimte was voor updates. ik de sata ssd vervangen voor een van 128GB, met windows 10 erop(volgens leverancier) resultaat, NIETS, ja de volgende zin: Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key_ kan iemand mij helpen??, wat moet ik doen !!! het is een geweldige 27" pc, kan niet zonder !!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Vampire Inspector Geplaatst September 5, 2021 Bijdragen: 209 Waardering: 244 Prestatiepunten: 4487 Dagen gewonnen: 14 Lid sinds: 04/21/20 Status: Offline Actief: Oktober 16, 2022 Delen Geplaatst September 5, 2021 Je computer vindt dus geen Windows 10 op de nieuwe harddisk! Dit kan zijn omdat het bios verkeerd staat ingesteld, maar echt het kan aan van alles liggen! Mijn advies zou zijn, begin met een schone installatie van Windows! Hoe? Kijk eens op het volgende youtube kanaal van Yanek 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 244 209 14
fafke Geplaatst September 5, 2021 Bijdragen: 82 Waardering: 52 Prestatiepunten: 1394 Dagen gewonnen: 5 Lid sinds: 02/23/19 Status: Offline Actief: November 2 Leeftijd: 38 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 5, 2021 (bewerkt) Misschien kan je ze er beter alle 2 in laten de ssd's en kan je met een boot migration tool alles van de 32Gb overzetten naar de 128Gb en dan eventueel uw 32Gb ssd eruit halen of formateren en een andere schijfletter geven. misschien heb je hier iets aan --> link September 5, 2021 bewerkt door fafke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 52 82 5
Oplossing Gast SwitchFreak Geplaatst September 5, 2021 Oplossing Delen Geplaatst September 5, 2021 Zoals hierboven al aangegeven, zou ik gewoon een volledige schone installatie doen. Hoogstwaarschijnlijk is de installatie op je SDD niet goed uitgevoerd, of hij staat er helemaal niet op. Die optie bestaat ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.