Spring naar bijdragen

2FA werkt niet


Gast Glassertje

Aanbevolen reactie

Gast Glassertje

Hoi,

 

Ik heb in de instellingen 2FA ingesteld, maar als ik daarna inlog, werkt deze niet. Want wordt meteen aangemeld.

 

2e probleem die ik gevonden heb, is als ik met mijn Samsung S21+, uw website bezoek, en forum selecteer, dan gebeurd er niks? Zie alleen dan een optie van oa chat. als ik op Forum druk en daarna op desktop versie, dan krijg ik wel het forum te zien.

 

Was dit bij u al bekend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bedankt voor de melding, dit wist ik niet. Ik zal maandag even controle uitvoeren en een fix doorvoeren 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265
Gast Glassertje

Ik heb van de week bij alle websites die ik heb en dit ondersteunen dit ingesteld. Daarna heb ik iedere website getest. Ik meen me toch te herinderen  dat het toen wel werkte. Maar ik kan er natuurlijk ook langs zitten. In ieder geval bedankt voor uw bericht. 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast SwitchFreak

@Glassertje

Als je al eens ingesteld hebt dat een bepaalde website of apparaat vertrouwd is binnen je instellingen dan kan het wezen dat de 2FA niet actief is.

Sommige browsers of apparaten ondersteunen dit, zonder dat je dit door hebt.

Mocht je het echt willen testen, dan zou ik eerst even een andere browser proberen of je browser in privé (cognito) modus zetten.

Of eventueel een ander apparaat proberen, zoals laptop, laptop of pc.

Want op mijn iPhone en laptop werkt de 2FA wel goed namelijk.

En voor je 2de probleem, dit kan liggen aan je standaard browser van je mobiele telefoon. ik gebruik op mijn iPhone Safari en/of Firefox. En bij deze twee browser heb ik geen problemen met de weergave van de website.

Hopelijk kun je iets met deze antwoorden.

met vriendelijke groet,

SwitchFreak

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Glassertje

Goedemorgen @SwitchFreak, je bent er vroeg bij. 😁 Ik kwam idd tot de conclusie dat 2FA het niet deed, toen ik via m'n telefoon inlogde. Heb daarna een andere browser gebruikt en was geen verschil. Toen kwam ik ook het 2e probleem tegen.

 

 

Bedankt voor het meedenken. 😁

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

2FA werkt hier weer netjes maar ik had hem niet actief staan op de members groep.

2FA wordt gevraagd bij:

E-mailadres wijzigen
Inloggen op de front-end vanaf een nieuw apparaat
Geautoriseerde apparaten beheren
Installatie van tweestapsverificatie bijwerken
Wachtwoord wijzigen

en 2FA wordt ook gevraagd als je 30 minuten niet actief bent. :vriend:


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • 9 maanden later...
  • Moderators

  • Bijdragen:  2641
  • Waardering:   607
  • Prestatiepunten:  2561
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  08/22/16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  43
  • Was actief op:  Windows

22 uur geleden zei Glassertje:

@DukenAls ik inlog, werkt 2FA weer niet. Als ik instellingen wil veranderen, dan werkt het wel.

2FA settings stonden verkeerd. Op dit moment is 2FA weer nodig bij: 

  • Changing email address
  • Logging into the front-end from a new device
  • Managing Authorized Devices
  • Logging into AdminCP
  • Updating two-factor authentication setup
  • Changing password
  • Logging into the front-end from a known device

Als je 2FA activeert tenminste :) 

 

https://www.duken.nl/forums/settings/account-security/

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 607
  • 2.6k
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...