dennisbever Geplaatst December 14, 2021 Bijdragen: 16 Waardering: 7 Prestatiepunten: 541 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/19 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Delen Geplaatst December 14, 2021 46 minuten geleden zei Skeletor: Het schijnt geen Chromecast probleem te zijn, maar het zijn de afzender-apps (in dit geval dus IPTV Smarters Pro) die de ondertitels niet goed verwerken. Sommige Apps proberen SRT te laden, wat helemaal niet wordt ondersteund. De Chromecast verwerkt alleen WebVTT. Weet jij een IPT app die dit wel goed doet/kan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 16
Gast Geplaatst December 14, 2021 Delen Geplaatst December 14, 2021 1 uur geleden zei dennisbever: Weet jij een IPT app die dit wel goed doet/kan? Ik kan je hier geen advies geven omdat ik zelf geen ervaring heb in deze manier van casten. Ik had eerlijk gezegd de hoop dat de topic starter @SirNixon misschien met wat meer info had kunnen komen waar je wellicht mee geholpen had kunnen worden. Alles wat ik heb kunnen vinden, is dat nagenoeg elke IPTV-app wel een bepaalde vorm van probleem heeft zodra het aankomt op casten vanaf een GSM naar TV via Google Chromecast met ondertitels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
SirNixon Geplaatst December 15, 2021 Bijdragen: 66 Waardering: 31 Prestatiepunten: 957 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/21 Status: Offline Actief: November 4, 2022 Auteur Delen Geplaatst December 15, 2021 Goedemorgen! Ik ben er weer! Had niet gezien dat er hier weer gereageerd werd.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier geen ervaring mee heb. Ik heb zelf destijds een kastje aangeschaft en daar de IPTV smarters app op gezet. Ondertiteling werkte toen wel... Via Chromecast niet geprobeerd.. Maar mijn IPTV project staat eerst in de vriezer.. Ik kwam tot de ontdekking dat ik afhankelijk ben van ZIggo (qua kabel, geen glasvezel helaas en de telefoonaansluiting heb ik destijds verwijderd en behang overheen gesmeerd...) Dus qua kosten maakte het bijna niks meer uit. InternnetOnly tov een pakket met TV is bijna gelijk qua prijs helaas.. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 31 66
Derry Geplaatst Januari 27, 2022 Bijdragen: 2 Waardering: 2 Prestatiepunten: 44 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/22 Status: Offline Actief: Maart 5, 2022 Delen Geplaatst Januari 27, 2022 Om nog even door te gaan in dit topic; Ik ben op zoek naar de beste IPTV aanbieder met hoge kwaliteit/fps kanalen. Van de aanbieders die ik tot nu toe heb getest biedt IPTVtotaal de beste kwaliteit. Echter vind ik het best prijzig. Zijn er andere aanbieders die kunnen concurreren met IPTVtotaal als het gaat om kwaliteit? Thanks! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 2
Meh Meh Geplaatst Januari 27, 2022 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Januari 27, 2022 Het is eigenlijk allemaal enorme shit. Ik raad je aan om te betalen voor een test, als ze die aanbieden. Soms bieden ze het gratis aan. Enkele weken geleden schreef ik op dit forum dat iptvkoning.nl goed was. Ik had de 24 uurs test geprobeerd, en het beeld happerde niet zoals dat wel het geval is bij vele andere IPTV aanbieders. Het beeld happert omdat ze meer klanten op een server zetten, dan de server aan kan. Zojuist ontdekte ik dat ook iptvkoning.nl zijn website en dienst offline heeft gehaald. Wie vorige week voor een jaar heeft betaald, is zijn geld kwijt en heeft geen IPTV. Mijn advies, test het eerst en betaal nooit voor meer dan een maand. De meeste van dit soort diensten harken zoveel mogelijk geld naar binnen, raken de servers te overbelast, dan trekken ze de stekker eruit en beginnen ze op een andere website opnieuw. Oplichters. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
SirNixon Geplaatst Januari 28, 2022 Bijdragen: 66 Waardering: 31 Prestatiepunten: 957 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/21 Status: Offline Actief: November 4, 2022 Auteur Delen Geplaatst Januari 28, 2022 Zelf geen ervaring mee maar op AliExpress wordt ook heel veel aangeboden... Misschien zou je daar eens tussen kunnen zoeken? En laat je even weten als je een goeie hebt gevonden dan? 😋 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 31 66
Meh Meh Geplaatst Januari 28, 2022 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Januari 28, 2022 Sorry, maar ik ga niet zoeken, @SirNixon Zoals eerder aangegeven, het is allemaal niets. Het is alsof je in een grabbelton vol vuile naalden moet zoeken naar iets leuks. Probeer het gewoon, eerst voor een dag, bevalt dat, betaal dan per maand. Ik kan je geen enkele aanbieder aanraden. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Jaccus Geplaatst Januari 28, 2022 Bijdragen: 111 Waardering: 43 Prestatiepunten: 1440 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/19 Status: Offline Actief: Februari 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 28, 2022 (bewerkt) Als het om IPTV providers gaat dan heb ik alleen maar uitstekende ervaringen met de engelse "gaat-snel" (svp op de juiste manier interpreteren). Heb al een paar jaar een abbo en nog nooit een probleempje ondervonden. Ook de service is uitstekend en men heeft backup server(s). Je kunt moeiteloos overschakelen naar de ander wanneer de een down is (slechts 1 keer in twee jaar tijd gebeurd). Ik meet niet dagelijks maar de uptime heeft een zeer hoog percentage nmi. Deze provider (met een interessant 4K aanbod) is in combinatie met een Formuler Z10 pro (8GB RAM) best een aantrekkelijke combinatie.... nmi... O ja, ik heb wel KPN glasvezel met een gemiddelde download speed van 940 Mbps. Helpt natuurlijk ook wel mee. Januari 28, 2022 bewerkt door Jaccus 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 43 111
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 28, 2022 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 28, 2022 De naam mag je wel zeggen hoor Jaccus. Volgens mij bedoel je deze? gofast iptv? https://gofast-630891.ingress-alpha.easywp.com/ Ik lees ook dag je een dag abbo kan afsluiten om te testen. Dat hele IPTV blijft ook een bijzondere wereld. Laatst weer een hele grote offline: https://torrentfreak.com/huge-pirate-iptv-crackdown-hits-network-supplying-500000-users-220127/ Nu zit ik prima met mijn diensten, alleen ik irriteer mij echt dat ik geen F1 meer kan kijken. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Derry Geplaatst Januari 28, 2022 Bijdragen: 2 Waardering: 2 Prestatiepunten: 44 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/22 Status: Offline Actief: Maart 5, 2022 Delen Geplaatst Januari 28, 2022 Bedankt voor de reacties! Ik heb zelf een jaar een Aliexpress abo gebruikt. Qua prijs een erg goed aanbod, maar de sportzenders waren slechts in 25fps. Ik ben echt opzoek naar 50fps sportzenders incl. viaplay F1. Hierbij een linkje voor IPTV van Ali: https://aliexpress.com/item/1005003562645751.html?gatewayAdapt=glo2deu&gatewayAdapt=gloPc2deuMsite Ik had verder een trial bij IPTVkopen. Zij hebben alle Viaplay zenders al in hun lijst. Denk dat anderen daar ook wel snel mee zullen komen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 2
Jaccus Geplaatst Januari 28, 2022 Bijdragen: 111 Waardering: 43 Prestatiepunten: 1440 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/19 Status: Offline Actief: Februari 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 28, 2022 5 hours ago, Duken said: De naam mag je wel zeggen hoor Jaccus. Volgens mij bedoel je deze? gofast iptv? https://gofast-630891.ingress-alpha.easywp.com/ Ik lees ook dag je een dag abbo kan afsluiten om te testen. Dat hele IPTV blijft ook een bijzondere wereld. Laatst weer een hele grote offline: https://torrentfreak.com/huge-pirate-iptv-crackdown-hits-network-supplying-500000-users-220127/ Nu zit ik prima met mijn diensten, alleen ik irriteer mij echt dat ik geen F1 meer kan kijken. Deze site is iets strenger qua moderatie maar wel rechtvaardig. Daarom pas ik een beetje op met smijten van namen. De voorzet was, dacht ik, goed om in te koppen. Inderdaad, Gofast. En ik zie de verschillende Viaplay zenders ook al in het aanbod.... Scheelt mij, als KPN afnemer, zelfs in dat geval toch weer € 8,99 per maand tot 1 augustus (daarna zelfs meer) .... 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 43 111
Meh Meh Geplaatst Januari 29, 2022 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Januari 29, 2022 Duken.nl is niet echt streng, @Jaccus. Je mag hier gerust een link delen, als het maar geen directe download link is. Dus, geen torrent en NZB links. Dan zou Brein het hele forum kunnen sluiten, daarom is het helaas niet toegestaan. Voor de rest mag je hier vrijwel alles delen, zolang je rekening houdt met anderen. 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Jaccus Geplaatst Januari 29, 2022 Bijdragen: 111 Waardering: 43 Prestatiepunten: 1440 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/19 Status: Offline Actief: Februari 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 29, 2022 3 hours ago, Meh Meh said: Duken.nl is niet echt streng, @Jaccus. Je mag hier gerust een link delen, als het maar geen directe download link is. Dus, geen torrent en NZB links. Dan zou Brein het hele forum kunnen sluiten, daarom is het helaas niet toegestaan. Voor de rest mag je hier vrijwel alles delen, zolang je rekening houdt met anderen. Fair enough... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 43 111
Monkie Geplaatst Januari 31, 2022 Bijdragen: 3053 Waardering: 1338 Prestatiepunten: 5019 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: December 25, 2024 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Januari 31, 2022 Ben toch eens van plan om dit te gaan testen. @Jaccus, kun je bij Gofast op meerdere scherm tegelijk kijken? Of dien je hier extra voor te betalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
picardo Geplaatst Februari 1, 2022 Bijdragen: 11 Waardering: 2 Prestatiepunten: 73 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/18 Status: Offline Actief: December 17, 2022 Delen Geplaatst Februari 1, 2022 (bewerkt) Ik ben nog een leek op dit gebied.. Maar wil dit graag eens uitproberen. Wat is nu een goede box ? Ik hoor vaak de nvidea shield voorbij komen, Maar welk iptv abbo dan ? En klopt het ook dat je dan ook disney,hbo, videoland en dergelijke kan kijken zonder kosten ? Februari 1, 2022 bewerkt door picardo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 11
Monkie Geplaatst Februari 1, 2022 Bijdragen: 3053 Waardering: 1338 Prestatiepunten: 5019 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: December 25, 2024 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Februari 1, 2022 Gofast valt op dit moment even af voor mij. Aanvragen kan momenteel alleen als je iemand kent die er lid van is. Hier dien je dan het e-mailadres van door te geven. IPTV Totaal test ik momenteel voor 2 dagen. Werkt prima tot nu toe. Viaplay streams zie ik er ook al tussen staan. Meerdere IPTV-apps getest (voor Apple TV in mijn geval), maar iPlayTV werkt tot nu toe het prettigst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
Meh Meh Geplaatst Februari 1, 2022 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Februari 1, 2022 1 uur geleden zei picardo: Ik ben nog een leek op dit gebied.. Maar wil dit graag eens uitproberen. Wat is nu een goede box ? Ik hoor vaak de nvidea shield voorbij komen, Maar welk iptv abbo dan ? En klopt het ook dat je dan ook disney,hbo, videoland en dergelijke kan kijken zonder kosten ? Nee, met IPTV krijg je geen toegang tot streaming diensten zoals Disney Plus, HBO Max en dergelijke. Wel krijg je toegang tot VOD, video's (films) on demand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Oud-beheerder Dit is een populair bericht. Duken Geplaatst Februari 3, 2022 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Februari 3, 2022 Deze kwam ik tegen op pepper: https://nl.pepper.com/aanbiedingen/f1-tv-pro-12-maanden-voor-eur35-227625 zelf nog niet geprobeerd: over hoe F1 kijken komend jaar goedkoper kan als je niet het illegale IPTV of Viaplay van €99 wilt nemen.Tijd om maar slechts omgerekend €2,75 per maand kwijt te zijn is eigenlijk een fluitje van een cent bij F1 tv. Heb zo ook afgelopen jaar gekeken en werkt gewoon.Dit scheelt zo een €30 tegenover normale prijs en €64 met Viaplay als je dat alleen voor F1 zou nemen.Ready? Hier komt het stappenplan. Belangrijk dit punt voor punt goed uit te voeren, anders gaat het mis.1. Maak een nieuw ( belangrijk!) Google account aan op je Android .2. Ga naar pay.google.com3. Voeg een betaalmethode toe en vul je mastercard/visa gegevens in en een Turks adres. Ik gebruik deze:13 Hipodrom StreetPostcode: 06560District: YenimahalleProvincie: Ankara4. Er wordt nu een klein bedrag (bij mij 2 TL) ingehouden op mastercard/visa met in de omschrijving een code (bij skrill als voorbeeld kun je die meteen zien onder transacties, je kunt ook Revolut met turkse lira gebruiken, nieuw turks vlaggetje openen turks rekening vlaggetje). Die code moet je opgeven bij google om de koppeling te voltooien.5. Voeg je nieuwe Google account toe aan je Android telefoon. Dit werkt ook met een Android emulator als Bluestacks. Te gebruiken voor Windows gebruikers en Macbook Mac OS non M1 chip users. bluestacks.com/6. Download onder dit Google account (rechts bovenin kun je switchen tussen je accounts.) de F1TV app. (Heb je de app al, dan deze eerst verwijderen.)7. Dan op abonneren klikken, je abbo selecteren (per maand is gek genoeg goedkoper.) en als je dit juist doet betaal je dan 40 TL per maand wat ongeveer €2,75 incl. koersopslag is.Voila. Voor slechts €2,75 per maand F1 tv. Account delen? Hier nl.pepper.com/dis…690En ja, je krijgt gewoon NL en Engels commentaar.Vorig jaar getest. Je kunt dit account gewoon delen met 2 mensen.Ik heb dit gisteren nog bij maat van me getest, dit stappenplan is werkend en scheelt je veel geld.Have fun komend seizoen met Max als winnaar hopelijk 2 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Monkie Geplaatst Februari 4, 2022 Bijdragen: 3053 Waardering: 1338 Prestatiepunten: 5019 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: December 25, 2024 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Februari 4, 2022 Ziet er goed uit, @Duken. Tot nu toe erg tevreden over IPTV. We gaan kijken of dat zo blijft. Uiteraard wel met VPN actief. Via zo'n simpel routertje van GL.iNet met VPN mogelijkheid. Apple TV's erop aansluiten en klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
extreme Geplaatst Februari 4, 2022 Bijdragen: 105 Waardering: 148 Prestatiepunten: 2609 Dagen gewonnen: 6 Lid sinds: 03/14/18 Status: Offline Actief: Oktober 23, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 4, 2022 (bewerkt) Had het elders ook gepost en post het nu weer al reactie op de post van @Duken. Met de pc is ook een mogelijkheid om goedkoper F1TV te krijgen. Je moet dan wel Brazilië in je vpn hebben. Dan kun je voor 5 euro per maand F1TV kijken. Heb je Brazilië niet in je vpn maar Polen wel. dit is een euro duurder per maand. Februari 4, 2022 bewerkt door extreme spel fout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 148 105 6
hklok1988 Geplaatst Februari 11, 2022 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 11 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/11/22 Status: Offline Actief: Februari 11, 2022 Delen Geplaatst Februari 11, 2022 gebruikte voorheen iptvkoning, nu overgestapt naar sebniptv. Kanalen en service is meer dan prima, ook na de betaling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
goeiekoopisgoedekoop Geplaatst Augustus 16, 2022 Bijdragen: 1 Waardering: 2 Prestatiepunten: 40 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/16/22 Status: Offline Actief: Augustus 16, 2022 Delen Geplaatst Augustus 16, 2022 Hallo allemaal, leuk topic. ik denk ik deel mijn ervaring ook: ik heb soonjus van ali geprobeerd, dat was op zn best okee qua beeld, maar het uploaden van films ging traag en je kan niet echt communiceren met iemand uit China als er problemen zijn. Ook nog iptvtotaal gehad, maar daar ben ik het vertrouwen kwijt geraakt toen er zoveel storingen waren. Nu al een hele tijd zeer tevreden over Iptvmulti, altijd scherp beeld en heel veel aanbod maar vooral ook snelle communicatie wanneer dat nodig mocht zijn. Qua iptv zit je bij deze het beste. 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1
SirNixon Geplaatst Augustus 24, 2022 Bijdragen: 66 Waardering: 31 Prestatiepunten: 957 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/21 Status: Offline Actief: November 4, 2022 Auteur Delen Geplaatst Augustus 24, 2022 Op 16-8-2022 om 17:53 zei goeiekoopisgoedekoop: Hallo allemaal, leuk topic. ik denk ik deel mijn ervaring ook: ik heb soonjus van ali geprobeerd, dat was op zn best okee qua beeld, maar het uploaden van films ging traag en je kan niet echt communiceren met iemand uit China als er problemen zijn. Ook nog iptvtotaal gehad, maar daar ben ik het vertrouwen kwijt geraakt toen er zoveel storingen waren. Nu al een hele tijd zeer tevreden over Iptvmulti, altijd scherp beeld en heel veel aanbod maar vooral ook snelle communicatie wanneer dat nodig mocht zijn. Qua iptv zit je bij deze het beste. En wat voor hardware gebruik je erbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 31 66
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.