lex luger Geplaatst Augustus 6, 2021 Bijdragen: 11 Waardering: 1 Prestatiepunten: 93 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/18 Status: Offline Actief: September 20, 2021 Delen Geplaatst Augustus 6, 2021 Ik stream dus van mijn pc films en series over het netwerk naar mijn tv . Pc en tv zitten op bekabeld netwerk en 1gig routers . Ik heb een 4K lg tv met het webos systeem waarmee ik vanop mijn tv bedien wat ik wil bekijken . Het eerste jaar werkte alles perfect nu heb ik het probleem dat er sommige films beginnen te bufferen . Zeker 4K films en ook gewone mkv bestanden . Het rare is als ik op met tv de plex app openen en dezelfde bestanden afspeel er geen buffering is . Die gaat nogthans over hetzelfde netwerk enz . Wat zou het probleem kunnen zijn ? Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 11
Meh Meh Geplaatst Augustus 6, 2021 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Augustus 6, 2021 Heb je toevallig webos of iets anders geüpdate? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
lex luger Geplaatst September 1, 2021 Bijdragen: 11 Waardering: 1 Prestatiepunten: 93 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/18 Status: Offline Actief: September 20, 2021 Auteur Delen Geplaatst September 1, 2021 nee niets waar ik van weet . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 11
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.