dannyvdberg Geplaatst Juli 24, 2021 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 67 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/21 Status: Offline Actief: Juli 25, 2021 Delen Geplaatst Juli 24, 2021 kan iemand mij helpen naar een site waar ik alle warrior cats delen kan downloaden graag de nederlandse versies alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Geplaatst Juli 24, 2021 Delen Geplaatst Juli 24, 2021 5 uur geleden zei dannyvdberg: kan iemand mij helpen naar een site waar ik alle warrior cats delen kan downloaden graag de nederlandse versies alvast bedankt Je vermeld niet op welke manier jij download, maar er is een behoorlijk aantal delen in Nederlands als NZB te vinden op v3.newzbin.org. Je moet dan zoeken op Erin Hunter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
dannyvdberg Geplaatst Juli 25, 2021 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 67 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/21 Status: Offline Actief: Juli 25, 2021 Auteur Delen Geplaatst Juli 25, 2021 Op 24-7-2021 om 07:42 zei Skeletor: Je vermeld niet op welke manier jij download, maar er is een behoorlijk aantal delen in Nederlands als NZB te vinden op v3.newzbin.org. Je moet dan zoeken op Erin Hunter. goedeavond ik heb het geprobeerd via nzb alleen ik krijg het niet voor elkaar heb sabnzbd gedownload waarmee ik de bestanden wil downloaden alleen blijven ze daar op 0% staan. doe zelf normaal gesproken via torrents alleen via daar kan ik niks vinden dus als jij kort kan uitleggen hoe het via k dat zeer waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Geplaatst Juli 25, 2021 Delen Geplaatst Juli 25, 2021 Zonder een Usenet abonnement kan je geen NZB bestanden downloaden van Nieuwsgroepen. Dat is ook heel wat anders dan downloaden via torrents. Je zou eens wat info kunnen nalezen om te begrijpen wat NZB downloads precies inhoudt zoals de Handleiding die op Duken.nl staat. Anders zal je moeten wachten tot je een tip krijgt van iemand die weet op welke toegankelijke torrentsite die boeken te vinden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.