rovaval Geplaatst Juni 15, 2021 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 52 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/21 Status: Offline Actief: Juli 7, 2021 Delen Geplaatst Juni 15, 2021 Ik wil mij registreren op movietrack.live maar kan op hun site niet ontdekken hoe ik me kan registreren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
IfElse Geplaatst Juni 15, 2021 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2132 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Oktober 16 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Juni 15, 2021 Daar lijkt me niks mis mee, rechts bovenin staat er een poppetje waar je op kan klikken om in te loggen of registeren. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Administrators William Geplaatst Juni 17, 2021 Bijdragen: 1110 Waardering: 629 Prestatiepunten: 7935 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Online Actief: 11 min geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Juni 17, 2021 Zo doe je dat @rovaval 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 629 1.1k 57
Gjanus Geplaatst Augustus 19, 2021 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 69 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/19/21 Status: Offline Actief: September 7, 2022 Delen Geplaatst Augustus 19, 2021 Kan iemand mij ook helpen? ik krijg SMTP connect() failed. https://github.com/PHPMailer/PHPMailer/wiki/Troubleshooting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Rennie Geplaatst Augustus 19, 2021 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 23 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/19/21 Status: Offline Actief: Januari 16, 2022 Delen Geplaatst Augustus 19, 2021 1 uur geleden zei Gjanus: Kan iemand mij ook helpen? ik krijg SMTP connect() failed. https://github.com/PHPMailer/PHPMailer/wiki/Troubleshooting Ik krijg exact dezelfde melding zodra ik probeer te registreren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gjanus Geplaatst Augustus 19, 2021 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 69 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/19/21 Status: Offline Actief: September 7, 2022 Delen Geplaatst Augustus 19, 2021 Werkt weer. Verplichte Vip status bevalt me daar niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
DvZ Geplaatst Augustus 20, 2021 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 76 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/21 Status: Offline Actief: November 23, 2022 Delen Geplaatst Augustus 20, 2021 14 uur geleden zei Rennie: Ik krijg exact dezelfde melding zodra ik probeer te registreren. Ik nu ook, PHP Mailer issue Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Gast SwitchFreak Geplaatst Augustus 20, 2021 Delen Geplaatst Augustus 20, 2021 Registratie ligt plat, de redirect van de hun mail is verkeerd ingesteld. Of het is bewust gedaan, geen idee. @Tuinbever Weet jij misschien waarom, aangezien jij veel met datalife engine werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Administrators William Geplaatst Augustus 20, 2021 Bijdragen: 1110 Waardering: 629 Prestatiepunten: 7935 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Online Actief: 11 min geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Augustus 20, 2021 (bewerkt) Getest en werkt, gelet op de vele aanmeldingen kan het wat vertragen. wij werken met een mail spam instelling, het kan ook aan je mail provider liggen. Augustus 20, 2021 bewerkt door Tuinbever Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 629 1.1k 57
DvZ Geplaatst Augustus 20, 2021 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 76 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/21 Status: Offline Actief: November 23, 2022 Delen Geplaatst Augustus 20, 2021 Mail provider ligt het niet aan, heb nu 3 gebruikt hotmail, gmail, onsmail. Alle 3 de error : Probeer het later weer , voor nu, thx tuinbever voor snel antwoord SMTP connect() failed. https://github.com/PHPMailer/PHPMailer/wiki/Troubleshooting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Administrators William Geplaatst Augustus 20, 2021 Bijdragen: 1110 Waardering: 629 Prestatiepunten: 7935 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Online Actief: 11 min geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Augustus 20, 2021 (bewerkt) @DvZ Ik heb tijdelijk door de vele aanmeldingen de verplichte verificatie mail uit gezet, dus zou het nu moeten lukken, wij werken met smtp, maar gelet door het spamfilter en de vele aanmeldingen gaat het soms mis. Oww het gaat om movietrack en geen softtrack 😛 , daar ga ik niet over, maar zal het door geven. Augustus 20, 2021 bewerkt door Tuinbever Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 629 1.1k 57
DvZ Geplaatst Augustus 20, 2021 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 76 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/21 Status: Offline Actief: November 23, 2022 Delen Geplaatst Augustus 20, 2021 @Tuinbever Softtrack is idd gelukt, wacht nog op Admin aproval, thx daarvoor en bedankt voor het doorgeven aan movietrack boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
HuibertJan Geplaatst Augustus 20, 2021 Bijdragen: 22 Waardering: 6 Prestatiepunten: 545 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/17/20 Status: Offline Actief: Juli 21, 2023 Delen Geplaatst Augustus 20, 2021 Goede Avond ik heb deze site al heel lang en nu probeer ik weer in te logen ,maar ik kom er niet er door heen ook niet met een nieuwe registratie ,hij kom elke keer weer de code is niet het zelfde . groetjes HuibertJan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 22
DvZ Geplaatst Augustus 20, 2021 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 76 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/21 Status: Offline Actief: November 23, 2022 Delen Geplaatst Augustus 20, 2021 @HuibertJan Deze site bedoel je movietrack mee neem ik aan? Bij inloggen heb je je gebruikersnaam en wachtwoord, daar is geen code , wat is daar de fout die je krijgt ? probeer anders eens wachtwoord vergeten? Een nieuwe registratie op deze movietrack site zal met hetzelfde mail adres geen zin hebben vermoed ik. De code daar is de chapta code klik een aantal keer op de code tot je een voor jou goed leesbare of te ontcijferen code hebt en probeer deze, die code moet gelijk zijn elke keer weer. Voor mij , na zojuist nog een poging te registeren, de error SMTP connect() failed 😞 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Gast Geplaatst Augustus 20, 2021 Delen Geplaatst Augustus 20, 2021 9 minuten geleden zei DvZ: @HuibertJan Deze site bedoel je movietrack mee neem ik aan? Bij inloggen heb je je gebruikersnaam en wachtwoord, daar is geen code , wat is daar de fout die je krijgt ? probeer anders eens wachtwoord vergeten? Een nieuwe registratie op deze movietrack site zal met hetzelfde mail adres geen zin hebben vermoed ik. De code daar is de chapta code klik een aantal keer op de code tot je een voor jou goed leesbare of te ontcijferen code hebt en probeer deze, die code moet gelijk zijn elke keer weer. Voor mij , na zojuist nog een poging te registeren, de error SMTP connect() failed 😞 Deze pogingen kunnen gestaakt worden, want ook deze Community heeft nu aangegeven ook tot verdriet van velen de stekker er uit te trekken binnen een aantal uren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
DvZ Geplaatst Augustus 20, 2021 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 76 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/21 Status: Offline Actief: November 23, 2022 Delen Geplaatst Augustus 20, 2021 @Skeletor Thx om ons op de hoogte te brengen, Jammer dat deze wegvalt, zeker voor de al bestaande members 😞 er is een domino effect gaande in usenet community Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Gast Geplaatst Augustus 20, 2021 Delen Geplaatst Augustus 20, 2021 1 minuut geleden zei DvZ: @Skeletor Thx om ons op de hoogte te brengen, Jammer dat deze wegvalt, zeker voor de al bestaande members 😞 er is een domino effect gaande in usenet community Daar kan je helaas wel van spreken ja, van een domino effect, maar de angst voor Uploaders/Spotters/Posters en overige Stafleden om gepakt te worden is zeker niet irreëel gezien de laatste ontwikkelingen bij BREIN. De verschillende manieren van Uploaden zullen goed onder de loep genomen moeten worden en beveiligingen bij de verschillende Community 's zullen goede geregeld moeten worden. 1 ding is in ieder geval zeker, en dat is dat bij BREIN de vlag hoog gehesen gaat worden volgende week, want dit zijn overwinningen waar ze waarschijnlijk alleen maar van hadden kunnen dromen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.