Gast SaRo Geplaatst Juli 17, 2005 Delen Geplaatst Juli 17, 2005 Ik ben bezig met het downloaden van alle Friends seizoenen.1 seizoen is klaar maar ik kom er niet uit.Ik zie geen dvd bestanden maar andere dingen.Ik heb een afbeelding toegevoegd die een overzicht van de map geeftDe map geeft 1 van de 24 afleveringen aan die ieder hun eigen map hebbenIk heb de rar-files uitgepakt als 1 bestand die rechtsonder staat, een ogm.Wat moet ik doen om de aflevering en dus ook de andere afleveringen te bekijken?HELP![verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast SaRo Geplaatst Juli 17, 2005 Delen Geplaatst Juli 17, 2005 Hier de afbeelding van de map [img size=499]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/1.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 18, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 10:29 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 18, 2005 echter muisknop op 1 van de rar bestanden en dan extracten naar een map. In deze map komt dan je DVD. :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast CSIdude Geplaatst Augustus 14, 2005 Delen Geplaatst Augustus 14, 2005 Srry, ik heb je uitleg gelezen, maar dan krijg je een .ogm-bestand. Die kun je niet afspelen met mediaplayer of powerdvd ofzo. Waar kun je dioe mee afspelen, of wat heb ik fout gedaan. Khoop echt dat iemand me kan helpen. Ik heb namelijk precies hetzelfde met Friends, ook seizoen 8. Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 14, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 10:29 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 14, 2005 Kan je hem niet mounten met deamon tools of alcohol? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kishan4uall Geplaatst Augustus 14, 2005 Delen Geplaatst Augustus 14, 2005 Download dit: http://www.free-codecs.com/download/Ogg_DirectShow_Filters.htm Dan kan je het wel afspelen. Mocht het nog niet lukken, hier is een mediaspeler die et moet spelen: http://www.free-codecs.com/download/The_Core_Media_Player.htm Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast CSIdude Geplaatst Augustus 14, 2005 Delen Geplaatst Augustus 14, 2005 Bedankt, maar zo kan ik het nog steeds niet op dvd zetten, toch? Weet een van jullie misschien hoe je zo\'n bestand kunt omzetten naar een .avi bestand of .mpg bestand. Zo ja, met wel programma. Wow jullie zijn slim btw. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast CSIdude Geplaatst Augustus 14, 2005 Delen Geplaatst Augustus 14, 2005 Don\'t mind answering. Ik heb iets geprobeerd. Als je .ogm veranderd door .avi is het gewoon een avi-bestand. Wow dat ging makkelijk Wel nog 1 klein vraagje, maakt het wat uit wel rar-bestand je gebruikt om het bestand te extracten. Of zit er verschil tussen de verschillende rar-bestanden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Augustus 14, 2005 Delen Geplaatst Augustus 14, 2005 Dat maakt niks uit, alle rar bestanden pakken hetzelfde bestand op dezelfde manier uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast CSIdude Geplaatst Augustus 29, 2005 Delen Geplaatst Augustus 29, 2005 Ik heb dat nu zo allemaal gedaan en alles werkt. Maar nu wil ik het met Ulead DVD Moviefactory op DVD zetten (een menuutje erbij), maar dat programma zegt dat het bestand geen geldig videobestand is, toch is het een.mpg bestand. Er staat \"naam van het bestand\" contains no video data Btw, zonder dat ogm programmaatje speelt die het bestand niet af, ook al verander je de extentie. Weet iemand een link naar een programmaatje die het ogm bestand daar naar een fatsoenlijk videobestand kan omzetten. Zo kan het EN op dvd gezet worden EN agespeeld worden zonder dat ondersteunend programma. Srry dat ik zo lastig ben :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.