wbiesmans Geplaatst Mei 1, 2021 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 95 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/08/19 Status: Offline Actief: Maart 23, 2022 Delen Geplaatst Mei 1, 2021 Zijn er nog menden die problemen hebben met inloggen of registreren, of is er iets aan de hand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
guguuihuifhidhfihellboy Geplaatst Mei 1, 2021 Bijdragen: 72 Waardering: 19 Prestatiepunten: 385 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 03/07/21 Status: Offline Actief: Juli 17, 2021 Delen Geplaatst Mei 1, 2021 ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze een leden stop hebben dit staat er als je wil aanmelden Sorry, registratie is momenteel uitgeschakeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 72 2
wbiesmans Geplaatst Mei 1, 2021 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 95 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/08/19 Status: Offline Actief: Maart 23, 2022 Auteur Delen Geplaatst Mei 1, 2021 Ik ben al een jaar lid, en ben ook bijna dagelijks actief, maar nu lukt inloggen niet meer. Paswoord verkeerd, telkens als reactie bij inloggen. Als ik dan paswoord wil aanpassen, krijg ik bericht dat er een mail verstuurd is, maar reeds ettelijke malen tereke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Administrators William Geplaatst Mei 1, 2021 Bijdragen: 1121 Waardering: 661 Prestatiepunten: 8289 Dagen gewonnen: 61 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 10 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Mei 1, 2021 10 minuten geleden zei wbiesmans: Als ik dan paswoord wil aanpassen, krijg ik bericht dat er een mail verstuurd is, maar reeds ettelijke malen tereke. kijk ff in je spam map Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 661 1.1k 61
guguuihuifhidhfihellboy Geplaatst Mei 1, 2021 Bijdragen: 72 Waardering: 19 Prestatiepunten: 385 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 03/07/21 Status: Offline Actief: Juli 17, 2021 Delen Geplaatst Mei 1, 2021 @Tuinbever daar kan het ook tussen ziten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 72 2
wbiesmans Geplaatst Mei 1, 2021 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 95 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/08/19 Status: Offline Actief: Maart 23, 2022 Auteur Delen Geplaatst Mei 1, 2021 Neen, ook geen ongewenste mails van hen. Zouden ze er mee ophouden, of misschien serverproblemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
guguuihuifhidhfihellboy Geplaatst Mei 1, 2021 Bijdragen: 72 Waardering: 19 Prestatiepunten: 385 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 03/07/21 Status: Offline Actief: Juli 17, 2021 Delen Geplaatst Mei 1, 2021 dan weet ik ik het ook niet meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 72 2
fafke Geplaatst Mei 1, 2021 Bijdragen: 82 Waardering: 52 Prestatiepunten: 1399 Dagen gewonnen: 5 Lid sinds: 02/23/19 Status: Offline Actief: Januari 9 Leeftijd: 38 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Mei 1, 2021 Ze hebben naar mijn weten alle niet actieve leden verwijderd en gaan door met enkel de actieve leden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 52 82 5
kliko Geplaatst Mei 2, 2021 Bijdragen: 12 Waardering: 1 Prestatiepunten: 11 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/16/20 Status: Offline Actief: Juli 23, 2021 Delen Geplaatst Mei 2, 2021 (bewerkt) ow is schijnbaar normaal daar, ook bij mijn account vanuit het niets dat het wachtwoord niet meer klopt. Denk omdat we geen betalende leden zijn. Ik was actief lid dus daar ligt het niet aan Mei 2, 2021 bewerkt door kliko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 12
Oparottweiler Geplaatst Mei 3, 2021 Bijdragen: 13 Waardering: 9 Prestatiepunten: 288 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/15/20 Status: Offline Actief: November 27, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Mei 3, 2021 Toch wel vreemd als je actief lid was , dat moet je toch weten dat er geen betalende leden waren of zijn. ook is daar nooit om gevraagd. Er is een grote schoonmaak geweest onder de niet actieve leden en leden die zich niet aan de spelregels houden . Met andere woorden ga nu geen onzin hier neerzetten over betalende leden met vriendelijke groet, OpaR 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 13 1
kliko Geplaatst Mei 3, 2021 Bijdragen: 12 Waardering: 1 Prestatiepunten: 11 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/16/20 Status: Offline Actief: Juli 23, 2021 Delen Geplaatst Mei 3, 2021 die zijn er wel degelijk........vips die een boekenbon sturen dus geen onzin neerzetten over dat leden niet betalen indirect of ze nu een bon sturen of geld komt op het zelfde neer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 12
Oparottweiler Geplaatst Mei 3, 2021 Bijdragen: 13 Waardering: 9 Prestatiepunten: 288 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/15/20 Status: Offline Actief: November 27, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Mei 3, 2021 Je zal wel gelijk hebben , ik eindig de discussie hierover met je 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 13 1
Gast SwitchFreak Geplaatst Mei 20, 2021 Delen Geplaatst Mei 20, 2021 Op 3-5-2021 om 18:18 zei kliko: die zijn er wel degelijk........vips die een boekenbon sturen dus geen onzin neerzetten over dat leden niet betalen indirect of ze nu een bon sturen of geld komt op het zelfde neer Er is bij pardise4every1 geen VIP systeem of dergelijks. Je kan als je dit wilt, een boek en/of boekenbon schenken. En deze boekenbonnen worden dan gebruikt om voor hun de nieuwste ebooks aan te schaffen. Dit is een methode die al verschillende boeken forums gebruiken, maar verder heb je geen extra rechten op hun gehele forum. Verder klopt het dat ze alle inactieve leden hebben verwijderd. En het nu alleen nog tot een select aantal members (vaste kern) gebruik maken van dit forum. Je kan het dus zien als een vaste kern van een boekenclub, het is jammer voor de niet zo vaste leden. Maar het is een keus van de staff als ze dit willen. Verder is het aan een member zelf of hij iets wil doneren of schenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Axel Moonshine Geplaatst September 15, 2021 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/15/21 Status: Offline Actief: Februari 28, 2022 Delen Geplaatst September 15, 2021 Hoi OpaR, ben je ondertussen weer op Paradise4every gekomen. ben een paar weken op vakantie geweest en kan er nu niet meer op, mijn accountnaam bestaat niet meer. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast SwitchFreak Geplaatst September 17, 2021 Delen Geplaatst September 17, 2021 Op 15-9-2021 om 22:21 zei Axel Moonshine: Hoi OpaR, ben je ondertussen weer op Paradise4every gekomen. ben een paar weken op vakantie geweest en kan er nu niet meer op, mijn accountnaam bestaat niet meer. :( Dat betekent dat ook jij verwijdert bent, en gezien de registratie gesloten is zul je zonder contacten binnen het forum je zelf niet meer kunnen registreren. Mijn advies is, zoek een nieuw forum waar ze ook boeken hebben. Er is er zelfs één die verzoeken afrond zonder VIP systeem, en dus uitermate geschikt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Geplaatst September 17, 2021 Delen Geplaatst September 17, 2021 Op 15-9-2021 om 22:21 zei Axel Moonshine: Hoi OpaR, ben je ondertussen weer op Paradise4every gekomen. ben een paar weken op vakantie geweest en kan er nu niet meer op, mijn accountnaam bestaat niet meer. oparotweiler is GlobalAdmin op Paradise4every1 en zou misschien wel even kunnen kijken of er iets mogelijk is. Ik zou oparotweiler even een PM sturen met jouw vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
toscaz Geplaatst Januari 7, 2022 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 69 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/22 Status: Offline Actief: Juli 22, 2022 Delen Geplaatst Januari 7, 2022 Op 17-9-2021 om 13:57 zei Skeletor: oparotweiler is GlobalAdmin op Paradise4every1 en zou misschien wel even kunnen kijken of er iets mogelijk is. Ik zou oparotweiler even een PM sturen met jouw vraag. Kan je hem ook een PM sturen met mijn gelijkaardige vraag? Zou ook graag mijn account terug hebben. Toscaz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast Geplaatst Januari 7, 2022 Delen Geplaatst Januari 7, 2022 24 minuten geleden zei toscaz: Kan je hem ook een PM sturen met mijn gelijkaardige vraag? Zou ook graag mijn account terug hebben. Toscaz Hallo @toscaz, in mijn voorgaande reactie heb ik aangegeven dat er een mogelijkheid is om een PM te sturen aan @Oparottweiler op Duken.nl, maar dat zal je toch echt zelf moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Snuffelxx Geplaatst Februari 4, 2022 Bijdragen: 13 Waardering: 3 Prestatiepunten: 305 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/20/21 Status: Offline Actief: December 29, 2022 Delen Geplaatst Februari 4, 2022 Paradise3every1 geweldige site met elke dag weer vele boeken en vaak de nieuwste. Ben er altijd heel blij mee geweest. Vorige week donderdag nog boeken kunnen downloaden, maar na een weekendje weg sinds deze week niet meer 😪. Ik krijg de melding dat mijn wachtwoord onjuist is, dus ik denk dat ik geblokkeerd ben. Ik heb totaal geen idee wat de reden hiervoor is. - Vrijwel dagelijks ingelogd dus geen inactief lid - Nooit iets door gepost - En altijd netjes VPN gebruikt Dus dat kan het allemaal niet zijn. Ik heb ook geen waarschuwing vooraf gehad of een melding wat ik verkeerd heb gedaan. Snap de angst voor BREIN, maar baal hier vreselijk van dat juist de beste site me geblokkeerd heeft en niet alleen ik maar de hele familie. Is er een mogelijkheid om opnieuw toegevoegd te worden of anders in ieder geval de reden te weten? Of is er iemand die een goede alternatieve site weet waar je je nog kunt registreren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 13
Gast Geplaatst Februari 4, 2022 Delen Geplaatst Februari 4, 2022 2 uur geleden zei Snuffelxx: Dus dat kan het allemaal niet zijn. Ik heb ook geen waarschuwing vooraf gehad of een melding wat ik verkeerd heb gedaan. Snap de angst voor BREIN, maar baal hier vreselijk van dat juist de beste site me geblokkeerd heeft en niet alleen ik maar de hele familie. Is er een mogelijkheid om opnieuw toegevoegd te worden of anders in ieder geval de reden te weten? Ik heb alle begrip voor dit relaas, omdat ik zelf op exact de zelfde manier mijn account ben kwijtgeraakt op Paradise4every1. Ik heb in een mail dan tenminste nog de reden te horen gekregen, dat ik niet voldoende actief was met het downloaden van boeken. Ik ben echter bang dat ook deze Community met dit gevoerde beleid en de activiteit van BREIN niet veel langer blijft bestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Roz_an_Ni Geplaatst Februari 4, 2022 Bijdragen: 21 Waardering: 41 Prestatiepunten: 679 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 02/04/22 Status: Offline Actief: November 30, 2022 Delen Geplaatst Februari 4, 2022 Hoi ik ben hier zelf niet lid want ik heb liever een site met films en series, maar ik hoor van mijn vrouw die hier wel lid is dat er maandag een nieuwsbrief de deur uit is gegaan dat ze gaan stoppen. Misschien dat ik je hiermee heb kunnen helpen 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 41 21 1
extreme Geplaatst Februari 4, 2022 Bijdragen: 105 Waardering: 148 Prestatiepunten: 2609 Dagen gewonnen: 6 Lid sinds: 03/14/18 Status: Offline Actief: Oktober 23, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 4, 2022 Gisteren kwam naar voren dat hij offline zou gaan, zei al is dat geen nieuwe ban pagina "Na vele gesprekken, veel overwegingen en met grote verslagenheid, verdriet en ongelofelijke pijn in ons Hart.......hebben we helaas het besluit moeten nemen om ons geliefde Paradise te sluiten." Ben er ook afgegooid omdat ik hun boekjes gebruikte, hun willen de boekjes voor hun zelf houden. Alleen bleven de boekjes overal verschijnen, hier hebben ze een paar keer een bericht over geschreven. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 148 105 6
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 4, 2022 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 20 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 4, 2022 Zo jammer, zelf was ik niet bekend met de site maar ik begrijp dat dit ook een bekende en grote community was. Ik zal de torrent links weer eens nalopen, volgens mij moeten er een aantal op offline worden geplaatst. 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
judithv Geplaatst Februari 5, 2022 Bijdragen: 10 Waardering: 7 Prestatiepunten: 209 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/17 Status: Offline Actief: September 26, 2022 Delen Geplaatst Februari 5, 2022 Echt enorm balen dat dit boeken paradijs gaat stoppen . 😔 Heeft iemand misschien een tip voor een forum waar ook boeken aangeboden worden waar ik nog terecht zou kunnen? (Waar registratie dus nog open staat?) 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 10
Snuffelxx Geplaatst Februari 5, 2022 Bijdragen: 13 Waardering: 3 Prestatiepunten: 305 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/20/21 Status: Offline Actief: December 29, 2022 Delen Geplaatst Februari 5, 2022 21 uur geleden zei Skeletor: Ik heb alle begrip voor dit relaas, omdat ik zelf op exact de zelfde manier mijn account ben kwijtgeraakt op Paradise4every1. Ik heb in een mail dan tenminste nog de reden te horen gekregen, dat ik niet voldoende actief was met het downloaden van boeken. Ik ben echter bang dat ook deze Community met dit gevoerde beleid en de activiteit van BREIN niet veel langer blijft bestaan. Bedankt voor je reactie, inactiviteit is bij mij zeker niet de reden. Wat de reden wel is is onduidelijk, maar toch zuur als er geen verklaring komt 🙁 Overigens sta ik wel open voor een goede alternatieve site waar je nog kunt registreren. 20 uur geleden zei Roz_an_Ni: Hoi ik ben hier zelf niet lid want ik heb liever een site met films en series, maar ik hoor van mijn vrouw die hier wel lid is dat er maandag een nieuwsbrief de deur uit is gegaan dat ze gaan stoppen. Misschien dat ik je hiermee heb kunnen helpen Bedankt voor je reactie. Tja die brief heb ik dus niet meer kunnen lezen. Zou wel heeeeel erg jammer zijn als ze er mee stoppen 🙁. Misschien nog een tip voor een alternatieve site voor het downloaden van boeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 13
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.