wij Geplaatst April 14, 2021 Bijdragen: 23 Waardering: 7 Prestatiepunten: 75 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 07/12/20 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2021 Delen Geplaatst April 14, 2021 wie kan mij zeggen waar THT nu zit met zijn Mac Software zit niet meer op tigersplace Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 23 1
Oplossing Gast Geplaatst April 14, 2021 Oplossing Delen Geplaatst April 14, 2021 Als ik even teruglees in de reacties die door uzelf zijn geplaatst, denk ik dat die mededeling heel snel zal volgen door uzelf, maar dan met het THT account. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
zomersla Geplaatst April 14, 2021 Bijdragen: 1559 Waardering: 486 Prestatiepunten: 9655 Dagen gewonnen: 42 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2023 Delen Geplaatst April 14, 2021 7 uur geleden zei wij: wie kan mij zeggen waar THT nu zit met zijn Mac Software zit niet meer op tigersplace heeft wel een site tw http://thtmac.epizy.com/?i=2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 486 1.6k 42
wij Geplaatst April 14, 2021 Bijdragen: 23 Waardering: 7 Prestatiepunten: 75 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 07/12/20 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2021 Auteur Delen Geplaatst April 14, 2021 (bewerkt) Skeletor Als ik even teruglees in de reacties die door uzelf zijn geplaatst, denk ik dat die mededeling heel snel zal volgen door uzelf, maar dan met het THT account leg mij dat is uit wat jij nou bedoelt ?? zomersla bedankt 👍 April 14, 2021 bewerkt door wij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 23 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.