guguuihuifhidhfihellboy Geplaatst April 8, 2021 Bijdragen: 72 Waardering: 19 Prestatiepunten: 385 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 03/07/21 Status: Offline Actief: Juli 17, 2021 Delen Geplaatst April 8, 2021 hallo mensen ik zoek een zeer goede seedbox waar ik mee kan werken maar ik heb een credit van meastro van bnp paribas nu als juliie mij kunnen helpen daarbij en neen heb geen visa of paypal alleen een credit card van meastro PNB PARIBAS FORTIS alvast bedankt de uitleg ik zoek er lang naar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 72 2
Gast Geplaatst April 8, 2021 Delen Geplaatst April 8, 2021 Ik denk dat je voor een betrouwbare goede Seedbox het best een advies kan krijgen van @Tuinbever, maar volgens mij kan je met jouw creditkaart overal terecht waar je op de website het logo ziet staan van Maestro. Een voorbeeld van zo'n verhuurder is Dedi Seedbox die onderaan de pagina ook het Maestro Logo heeft staan. Goedkoopste optie is een box van 750 GB die dan 10 $ kost of € 8,47 zoals je kan zien in het door mij even aangeklikte winkelwagentje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Administrators Oplossing William Geplaatst April 8, 2021 Bijdragen: 1110 Waardering: 629 Prestatiepunten: 7935 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Oplossing Delen Geplaatst April 8, 2021 Deze post werd gewaardeerd door Duken! William kreeg de badge ' Geweldige inhoud' en 10 punten. Haha Die Bever weet niet alles hoor @Skeletor Maar hier een klein overzicht, Ps ik betaal altijd met Cripto. maar kan ook met creditcard. Ik zou dan wel een prepaid card gebruiken. De beste seedbox-providers Dit zijn mijn aanbevolen seedbox-providers: RapidSeedbox biedt root-toegang en veel apps zijn beschikbaar als "one click installs" inclusief Plex en OpenVPN. Accepteert bitcoin, 14 dagen restitutiebeleid. € 15 euro ($ 18 USD) van maand tot maand. Meer details . DediSeedbox biedt ook OpenVPN en Plex aan als een installatie met één klik. Root-toegang tot je eigen VPS. Goede schijfruimte (1 TB met het abonnement van $ 15 per maand). Meer details. Wat is een seedbox? Een seedbox is een speciale, supersnelle server voor het downloaden en uploaden van bestanden. De meeste mensen huren seedboxen om zeer snelle torrent- of Usenet-overdrachten te realiseren. Meestal zie je snelheden van 100 Mbps (8 MB / s) tot 10 Gbps (1250 MB / s) op een seedbox. Een seedbox stelt je ook in staat om ISP-throttling te vermijden en afluisteraars zoals de RIAA of MPAA te omzeilen. Tegenwoordig zijn er veel seedbox-providers - de meeste worden beheerd door individuen of kleine bedrijven. Deze seedboxen hebben enkele van de beste feedback van klanten: Hoe een seedbox te gebruiken Over het algemeen zijn seedboxen zo ingesteld dat u Usenet- en torrent-applicaties vrij eenvoudig kunt installeren. Nadat de bestanden zijn gedownload naar de seedbox, kunnen ze vervolgens op uw computer worden gedownload via de HTTP-, FTP-, SFTP- of rsync-protocollen. Je kunt de media ook rechtstreeks vanuit de seedbox streamen met een applicatie als Plex. Sommige seedboxen bieden mogelijk een VNC- verbinding of een extern bureaubladprotocol op sommige Windows-machines. Hierdoor kunnen veel populaire clients op afstand worden uitgevoerd. Een volledige lijst met Seedbox-providers Hier is een lijst van alle seedbox-providers die al meer dan een jaar actief zijn: Andy10gbit Hosting met bytes Chmuranet CloudBoxes.io Dediseedbox EvoSeedbox Feral Hosting Giga-Rapid Hyperboxen Gepulseerde media RapidSeedbox Seedbox.io The Seedbox Company Seedboxes.cc Seedhost Seedit4.me SonicBit Swizzin UltraSeedbox WalkerServers WhatBox Xirvik 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 629 1.1k 57
guguuihuifhidhfihellboy Geplaatst April 8, 2021 Bijdragen: 72 Waardering: 19 Prestatiepunten: 385 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 03/07/21 Status: Offline Actief: Juli 17, 2021 Auteur Delen Geplaatst April 8, 2021 topman bedankt gaan we eens zien wat we kunnen gebruiken 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 72 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 9, 2021 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 9, 2021 14 uur geleden zei Tuinbever: Haha Die Bever weet niet alles hoor @Skeletor lol....maar Bever komt wel met een briljant antwoord 😛 Serieus fijn en duidelijk Dit is trouwens ook nog een mooie toevoeging: 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
MrAudi Geplaatst Juni 10, 2021 Bijdragen: 51 Waardering: 119 Prestatiepunten: 1565 Dagen gewonnen: 9 Lid sinds: 05/18/18 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2022 Leeftijd: 50 Delen Geplaatst Juni 10, 2021 (bewerkt) Als je een seedbox zoekt met veel opslagcapaciteit, dan is seedhost alleszins een aanrader... Ik heb er nu 2 seedboxen van elk 48 tb, en ben er zo blij mee... Qua betalingen dacht ik toch dat Fortis ook VISA ondersteunt? In dat geval kan je gewoon met VISA betalen bij hen. Juni 10, 2021 bewerkt door MrAudi 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 119 51 9
MalleBabber Geplaatst Juni 25, 2021 Bijdragen: 23 Waardering: 6 Prestatiepunten: 150 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/18 Status: Offline Actief: Maart 24 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Juni 25, 2021 Op 10-6-2021 om 09:23 zei MrAudi: Als je een seedbox zoekt met veel opslagcapaciteit, dan is seedhost alleszins een aanrader... Ik heb er nu 2 seedboxen van elk 48 tb, en ben er zo blij mee... Qua betalingen dacht ik toch dat Fortis ook VISA ondersteunt? In dat geval kan je gewoon met VISA betalen bij hen. Seedhost gebruik ik nu drie jaar. Nooit problemen mee gehad. Nooit betrapt dat ze even offline zijn geweest. Aanbod is best uitgebreid, je kunt het zo gek maken zoals jij het wilt. Zeer tevreden mee. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 23
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.