guguuihuifhidhfihellboy Geplaatst Maart 26, 2021 Bijdragen: 72 Waardering: 19 Prestatiepunten: 385 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 03/07/21 Status: Offline Actief: Juli 17, 2021 Delen Geplaatst Maart 26, 2021 hallo mensen zeg heb een vraagke waar kan ik via nzb links engels tallige series vinden zonder ondertiteling een forum of zo graag een antwoordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 72 2
Gast Geplaatst Maart 26, 2021 Delen Geplaatst Maart 26, 2021 Hallo @pcworld, Op Spotnet / Spotweb worden nagenoeg alle serie afleveringen gepost door ThePingPong van de originele bron. (dus meestal zonder ondertiteling) Je kan makkelijk zelf even kijken op de web versies waaronder nzbserver.com en dan aan de linkerzijde even klikken op series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
guguuihuifhidhfihellboy Geplaatst Maart 26, 2021 Bijdragen: 72 Waardering: 19 Prestatiepunten: 385 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 03/07/21 Status: Offline Actief: Juli 17, 2021 Auteur Delen Geplaatst Maart 26, 2021 ja die ken ik maar zoek nzb site Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 72 2
Gast Geplaatst Maart 26, 2021 Delen Geplaatst Maart 26, 2021 33 minuten geleden zei pcworld: ja die ken ik maar zoek nzb site Beste @pcworld, dit is een NZB site. Op Spotnet / Spotweb zal u geen torrents aantreffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.