Damay77 Geplaatst Maart 1, 2021 Bijdragen: 23 Waardering: 2 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/09/19 Status: Offline Actief: Maart 28, 2021 Delen Geplaatst Maart 1, 2021 (bewerkt) Mijn laptop is erg traag. doet vaak lang over opstarten en bij bijv internetten zie ik het muispijltje wel bewegen maar als ik klik dan gebeurd er soms niks of pas na vertraging. ik hoor een beetje geratel en hoor dat hij ergens mee bezig is. Mogelijk een programma op de achtergrond die de boel vertraagd? laptop is 2 jaar oud en geheugen zit nog lang niet vol dus dat kan het niet zijn. Iemand een idee wat het kan zijn? Of wat ik misschien uit kan zetten/kan verwijderen zodat hij weer wat sneller wordt? het is een Dell inspiron 17 met windows 10 Maart 1, 2021 bewerkt door Damay77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 23
Freek87 Geplaatst Maart 2, 2021 Bijdragen: 52 Waardering: 19 Prestatiepunten: 395 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 09/14/20 Status: Offline Actief: September 6 Leeftijd: 37 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 2, 2021 Het opstaren naar windows duurt al lang? CCleaner wilt dan wel helpen op windows 10. Die kan je hier downloaden https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download/standard wel de gratis verdie downloaden en na gebruik weer verwijderen. Is je pc dat weer ok 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 52 2
Gast Geplaatst Maart 2, 2021 Delen Geplaatst Maart 2, 2021 Heb je de Probleemoplossing stappen van Dell zelf al eens doorlopen. Als jouw laptop pas 2 jaar oud is hoor je normaal gesproken jouw probleem omschrijving niet te hebben. Uiteraard is het wel verstandig om zoals @Freek87 aangeeft, dat je van tijd tot tijd je rommel eens goed opruimt op je harde schijf, want dat is vaak oorzaak nummer 1 als de boel trager gaat lopen op een laptop en daar is cCleaner wel geschikt voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Trizomu Geplaatst Maart 6, 2021 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst Maart 6, 2021 Indien u Ccleaner download dan kan u het beste kiezen voor de slim versie dan voor de standaard versie, deze heeft alle mogelijkheden van de standaard versie maar is ontdaan van alle eventuele bijkomende installatie bestanden. Deze versie is te vinden via Ccleaner alle versies hier vindt u de slim versie. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.