sweet11 Geplaatst Februari 23, 2021 Bijdragen: 64 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/19 Status: Offline Actief: Februari 24, 2021 Delen Geplaatst Februari 23, 2021 Beste leden, er is vandaag een deurwaarder geweest met een heel pakket van Stichting BREIN. Helaas moeten we onze deur sluiten. Ik heb momenteel alles van het forum verwijderd. We bedanken iedereen voor de fijne tijd en het gaat jullie goed. Grt. Discovery-G Aanvullend Aandacht Wij hebben besloten om tijdelijk offline te gaan , Wij hebben gehoort dat er een forum gesloten is , dit is uit veiligheid voor ons en voor jullie allemaal wij hopen op een snel weerzien Team Mydreamstars Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 64
Gast Geplaatst Februari 23, 2021 Delen Geplaatst Februari 23, 2021 Wat is dit voor vreemde informatie? Op welke community heeft dit betrekking (linkje) en waarom wordt dit dan niet door @Discovery-G zelf gemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Discovery-G Geplaatst Februari 23, 2021 Delen Geplaatst Februari 23, 2021 Ik begrijp ook niet waarom dit bericht hier geplaatst wordt. Maar kan wel een kleine uitleg geven. Ik had een eigen forum maar ben vandaag door een deurwaarder benaderd via Stichting BREIN. Ik heb dus ook per direct alles verwijderd en het forum gesloten. Verder heeft het geen uitleg nodig denk ik. Grt. Discovey-G Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
hshshzhzjzaiaaaaaa Geplaatst Februari 23, 2021 Bijdragen: 6 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/21 Status: Offline Actief: Februari 24, 2021 Delen Geplaatst Februari 23, 2021 dan zijn ze weer bezig top mensen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 6
Gast Geplaatst Februari 23, 2021 Delen Geplaatst Februari 23, 2021 Discovery-G zit overduidelijk niet te wachten op gesuggereer van personen die over deze situatie het naatje van de kous niet weten, anders had hij ook niet verzocht zijn account hier op Duken te verwijderen. Ik denk ook dat het verstandig is om deze topic te verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
sweet11 Geplaatst Februari 23, 2021 Bijdragen: 64 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/19 Status: Offline Actief: Februari 24, 2021 Auteur Delen Geplaatst Februari 23, 2021 Ik meende dat ik dit kon schrijven om mensen op de hoogte te brengen? Het is een forum van torrents en nieuwsgroepen en elke groep die uit de lucht wordt gehaald is nieuwswaardig. Mocht je het verwijderd willen hebben maak dat kenbaar aan de mod en die zal het geheel verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 64
Gast Geplaatst Februari 24, 2021 Delen Geplaatst Februari 24, 2021 8 uur geleden zei sweet11: Ik meende dat ik dit kon schrijven om mensen op de hoogte te brengen? Het is een forum van torrents en nieuwsgroepen en elke groep die uit de lucht wordt gehaald is nieuwswaardig. Eerdere meldingen over door BREIN gesloten community's zijn toch wel van een geheel andere strekking geweest en hadden niet echt betrekking op een forum van zeer geringe omvang, waarvan de Beheerder zelf eerder op Duken.nl had aangegeven het niet op prijs te stellen dat er een link geplaatst werd naar dit betreffende forum. In die zelfde topic plaatst u de volgende opmerking; Ik heb hier heel veel begrip voor ik begrijp eerlijk gezegd niet dat er klakkeloos met namen wordt gestrooid. ( zie topic ) Het lijkt mij dat u in dit geval uw eigen mening om zeep helpt. Wat de directe aanleiding is geweest voor deze BREIN actie (zijn er bijv. gegevens verstrekt door derden) is naar mijn mening wel van belang om te vermelden, maar daar wordt hier dus geen verklaring van gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie