tessel1953 Geplaatst Januari 29, 2021 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 150 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/07/19 Status: Offline Actief: December 29, 2021 Delen Geplaatst Januari 29, 2021 bij het uitpakken zijn de bestandsnamen omgekeerd, ik zoek een programma qoqreverse.....ik kan het nergens vinden.... alvast bedankt mvg tessel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oplossing Gast Geplaatst Januari 29, 2021 Oplossing Delen Geplaatst Januari 29, 2021 Je kan natuurlijk ook handmatig de bestanden even de correcte naam geven, maar gemak dient de mens en je kan de download van het stukje software vinden op deze website. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Discovery-G Geplaatst Februari 1, 2021 Delen Geplaatst Februari 1, 2021 Op 29-1-2021 om 15:44 zei tessel1953: bij het uitpakken zijn de bestandsnamen omgekeerd, ik zoek een programma qoqreverse.....ik kan het nergens vinden.... alvast bedankt mvg tessel Ik heb je een pm gestuurd. Succes.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.