donna23 Geplaatst Januari 13, 2021 Bijdragen: 37 Waardering: 7 Prestatiepunten: 864 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/20 Status: Offline Actief: Juli 10, 2023 Delen Geplaatst Januari 13, 2021 (bewerkt) vraagje er komen al paar dagen geen posts meerbinnen van tigerplaceklopt dat gr donna Januari 13, 2021 bewerkt door donna23 was niet compleet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 37
Gast Geplaatst Januari 13, 2021 Delen Geplaatst Januari 13, 2021 Er is de afgelopen dagen op bijna geen enkele NZB of Torrent website sprake van Nieuwe Content, behalve wat e-boeken of een enkele serie aflevering @donna23. Valt wel op dat er afgelopen dagen geen gezellige conversatie te zien is in de Chat van een zeer welbekend duo op Tigersplace.online Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kliko Geplaatst Januari 13, 2021 Bijdragen: 12 Waardering: 1 Prestatiepunten: 11 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/16/20 Status: Offline Actief: Juli 23, 2021 Delen Geplaatst Januari 13, 2021 (bewerkt) En die vraag ga je hier stellen ipv daar ? Denk je dat ze dat hier weten 😆 er zijn mensen die ook een prive leven hebben en die dat misschien voor laten gaan ipv ieder dag op een site zijn. @donna23 of mensen die stoppen om 1 of andere redenen of ziek zijn.........ook Brein slaapt niet, dus je weet nooit wat er aan de hand is. Misschien kun je zelf daar wat gaan posten ? Ps net nog even gekeken, maar er komt zat op. Dus snap niet waar je het over hebt. Januari 13, 2021 bewerkt door kliko Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 12
Jaccus Geplaatst Januari 14, 2021 Bijdragen: 111 Waardering: 43 Prestatiepunten: 1419 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/19 Status: Offline Actief: Augustus 16 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 14, 2021 Inderdaad, sinds zaterdag geen nieuwe content meer bij Tigersplace behalve wat ebooks. Blijkbaar zijn er een paar posters gestopt want ik mis wat namen. De chat waarin wat vragen hierover gesteld zijn is gisterenavond ook gewist. Dus het is nu even wachten op nieuwe medewerkers. Zal wel in orde komen nmi. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 43 111
Jaccus Geplaatst Januari 16, 2021 Bijdragen: 111 Waardering: 43 Prestatiepunten: 1419 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/19 Status: Offline Actief: Augustus 16 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 16, 2021 Volgens mij is er sprake van een (zoveelste) vrijwillige overname. Zonder want het was veelbelovend gestart. Nu is het even afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 43 111
sweet11 Geplaatst Februari 7, 2021 Bijdragen: 64 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/19 Status: Offline Actief: Februari 24, 2021 Delen Geplaatst Februari 7, 2021 Beste leden Ik krijg met mijn huidige staf niet de volledige controle over Tigerplace .We zijn aan het verhuizen. Eerst heb ik posters en hoger aangeschreven .De bedoeling is dat alles gemoedelijk gaat .Ik betaal Tigerplace zo lang het nodig is ,en Zero wordt de beheerder van de nieuwe site.We zijn vanaf nu hier te vinden.http://www.ultimatewarriors.biz/forum.php Veel plezier op het nieuwe forum. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 64
hshshzhzjzaiaaaaaa Geplaatst Februari 7, 2021 Bijdragen: 6 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/21 Status: Offline Actief: Februari 24, 2021 Delen Geplaatst Februari 7, 2021 top mensen heb me gelijk aangemeld Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 6
Dekraker Geplaatst Februari 8, 2021 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 178 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/29/20 Status: Offline Actief: April 8, 2023 Leeftijd: 66 Delen Geplaatst Februari 8, 2021 Kreeg vanmorgen deze melding bij het inloggen: Verbannen Je hebt niet de rechten om deze website te bekijken. Als je meent dat dit onterecht is, neem dan contact met ons op via onderstaande link. Maar er is nergens een link te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
sikke Geplaatst Februari 8, 2021 Bijdragen: 26 Waardering: 10 Prestatiepunten: 574 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/19 Status: Offline Actief: Zaterdag om 17:17 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 8, 2021 2 minuten geleden zei Dekraker: Kreeg vanmorgen deze melding bij het inloggen: Verbannen Je hebt niet de rechten om deze website te bekijken. Als je meent dat dit onterecht is, neem dan contact met ons op via onderstaande link. Maar er is nergens een link te zien! klopt ik kreeg de zelfde melding ben mij van geen kwaad bewust Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 26
dileo65 Geplaatst Februari 8, 2021 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 131 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/02/19 Status: Offline Actief: Oktober 19, 2022 Leeftijd: 59 Delen Geplaatst Februari 8, 2021 Verbannen ... Out of the Blue en weer een aanmelding voor een nieuwe site 😉 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Oplossing Gast Geplaatst Februari 8, 2021 Oplossing Delen Geplaatst Februari 8, 2021 Alle leden hebben kennelijk een Ban gekregen, maar daar hoeft niemand rouwig om te zijn, want er werd toch helemaal niets meer gepost vanwege de verhuizing naar Ultimate Warriors. Lijkt me verstandig als de Administrator deze topic afsluit voordat er een stuk of honderd leden allemaal weer hetzelfde komen vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie