Gast sebasjuh2 Geplaatst December 14, 2005 Delen Geplaatst December 14, 2005 itchy schreef: In feite heb je geen ene reed aan die supersnelle lijn je hebt er toch niet zoveel voordeel van Da\'s niet helemaal waar sebasjuh2. Ik heb nu de snelste cabel van casema, downloaden via newsgroepen gaat iets sneller, en als ik binnenkort overstap op eweka, moet het mb\'s per sec gaan. Daarnaast is het bij p2p programma\'s zo, dat als je een download pakt van iemand met een 20 mb line, en je er zelf ook een hebt, het ook in mb/sec kan gaan. Gisteren had ik een download van 2,9 mb sec met dc++. Achteraf vind ik het ]toch nogal dom, van 20 euro naar 70euro per maand... itchy :laugh: Die snelheid is puur gehaald met iemand die een uber upload snelheid heeft! Ik heb ook 2x met dc++ een dvd met een snelheid varieërend tussen de 6 en 8mb binnengehaald. En ik heb maar een 4mbit adsl lijntje! Hoe dat zo kan ik zou het echt niet weten. Maar wat ik wel weet dat als je bij iemand download dan kan je nooit hoger dan zijn upload snelheid downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie