dijkrat Geplaatst December 27, 2020 Bijdragen: 31 Waardering: 8 Prestatiepunten: 1630 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 11/11/13 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst December 27, 2020 hallo hoe kan ik het beste zelf een dvd hoes maken ik heb de documentaire max verstappen - whatever it takes gezien nou wil ik daar een goede dvd hoes er van hebben maar er is alleen een voorkant beschikbaar is er iemand die designer is die me daar bij kan helpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 31 1
Meh Meh Geplaatst December 27, 2020 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst December 27, 2020 Hallo, Ben je bekend met Photoshop? Daarmee kan je vrij makkelijk een afbeelding maken voor je hoesje. Je kan ook de onderstaande afbeelding gebruiken. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
dijkrat Geplaatst December 27, 2020 Bijdragen: 31 Waardering: 8 Prestatiepunten: 1630 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 11/11/13 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst December 27, 2020 hallo nee ik ben niet bekend met Photoshop en het programma heb ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 31 1
Gast Geplaatst December 28, 2020 Delen Geplaatst December 28, 2020 Er is misschien best wel iemand die een beetje creatief is en je daarmee wil helpen, maar laat in de 1e plaats eens weten welk formaat hoesje jij wil maken. Wil je een echt langwerpig rechthoekig DVD doosje gebruiken of een vierkant CD formaat? Er is overigens een website waar je nog Word Sjablonen kan downloaden om in de verschillende formaten zelf creatief aan de slag te gaan door er zelf afbeeldingen in te plaatsen en tekst, maar dan moet je ook wel zelf Word op je PC geïnstalleerd hebben staan. https://www.tuxx.nl/zelf_maken/dvd_hoesje/ Ik heb de bovenstaande afbeelding in de reactie van Meh Meh even gebruikt om er een voorbeeld van te maken die je zou kunnen gebruiken in de Word Sjablonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
dijkrat Geplaatst December 28, 2020 Bijdragen: 31 Waardering: 8 Prestatiepunten: 1630 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 11/11/13 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst December 28, 2020 (bewerkt) het moet inderdaad wel een dvd doosje zijn December 28, 2020 bewerkt door dijkrat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 31 1
Gast Geplaatst December 28, 2020 Delen Geplaatst December 28, 2020 (bewerkt) 42 minuten geleden zei dijkrat: het moet inderdaad wel een dvd doosje zijn Dan zou je met mijn voorbeeld het hoesje kunnen maken door de afbeelding op te slaan naar een mapje op je PC en dan het Word Sjabloon openen en in het bovenste kader de afbeelding inpassen binnen de stippellijnen en vervolgens afdrukken. Ik heb de afbeelding even bijgesneden zodat je het netjes in verhouding moet kunnen plaatsen tussen de stippellijnen. December 28, 2020 bewerkt door Skeletor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Meh Meh Geplaatst December 28, 2020 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst December 28, 2020 (bewerkt) Je gaat wel heel ver om mensen te helpen, @SkeletorRespect! 👍 December 28, 2020 bewerkt door Meh Meh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Gast Geplaatst December 28, 2020 Delen Geplaatst December 28, 2020 3 uur geleden zei Meh Meh: Je gaat wel heel ver om mensen te helpen, @SkeletorRespect! 👍 Ach Meh Meh dit zijn dan nog eenvoudige dingetjes om even snel te doen als je een klein beetje handig bent. Maar dan nog is het geen garantie dat de topicstarter er mee uit de voeten kan, want die heeft zelf nog even niet laten weten iets aan mijn bijdrage te hebben of er überhaupt iets mee te kunnen en misschien is er ooit een ander lid ook mee geholpen. Ik wil nog wel even toevoegen dat er vanzelfsprekend ook een andere afbeelding gebruikt kan worden van Max en in de geopende Word Sjabloon kan je na het plaatsen van een afbeelding daar overheen ook nog stukjes tekst zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Meh Meh Geplaatst December 28, 2020 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst December 28, 2020 Ik ben zelf niet zo handig met Photoshop, ik besteed dat soort werkzaamheden uit. Anders zit ik 3 uur te rotzooien terwijl een ander het in 3 minuten kan. Inderdaad, als de TS er niets mee kan, heeft een ander er misschien wat aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
dijkrat Geplaatst December 29, 2020 Bijdragen: 31 Waardering: 8 Prestatiepunten: 1630 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 11/11/13 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst December 29, 2020 is wel mooi geworden de dvd hoes heel erg bedankt ik ben zelf ook bezig geweest met Photoshop om er iets van te maken maar ik krijg het niet voor elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 31 1
naafke Geplaatst December 29, 2020 Bijdragen: 29 Waardering: 12 Prestatiepunten: 1162 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 08/06/17 Status: Offline Actief: Maart 26, 2023 Delen Geplaatst December 29, 2020 (bewerkt) ik heb deze altijd gebruikt. UnderCoverXP1.23 . werkt nog steeds op windows 10, net even getest is een gratis progje https://undercoverxp.softonic.nl/download December 29, 2020 bewerkt door naafke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 12 29 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.