rico18 Geplaatst December 21, 2020 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 236 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/20/11 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2021 Delen Geplaatst December 21, 2020 Misschien een domme vraag, maar waar bevind zich de usenet server voor of achter de vpn server? Ik heb lang zitten zoeken en schema's bekeken maar ik kan het niet vinden. De provider bevind zich tussen pc en de vpn server. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Gast Geplaatst December 21, 2020 Delen Geplaatst December 21, 2020 Zodra je VPN ingeschakeld is loopt al jouw Internet activiteit via het IP-adres wat jouw VPN op dat moment aangeeft. Daar valt alle activiteit onder, of het nu gaat om surfen via een browser of downloaden via Torrents of Binaries Nieuwsgroepen. Al jouw activiteit is in principe niet meer naar jouw originele Provider IP-adres te herleiden. Het antwoord op jouw vraag is dus dat wanneer je VPN aan hebt staan het downloaden via jouw Usenet Server daarachter geschakeld is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Moderators William1 Geplaatst December 22, 2020 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8, 2024 Leeftijd: 43 Moderators Delen Geplaatst December 22, 2020 Voor de duidelijkheid nog een plaatje met tekst Geen VPN: MIJN-COMPUTER --> PROVIDER (Ziggo/ KPN etc) --> INTERNET --> Usenet provider --> Gegevens usenet Met VPN: MIJN-COMPUTER --> PROVIDER (Ziggo/ KPN etc) --> INTERNET --> VPN Provider -> Internet via VPN-->Usenet provider --> Gegevens usenet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
rico18 Geplaatst December 23, 2020 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 236 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/20/11 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2021 Auteur Delen Geplaatst December 23, 2020 Bedankt het is me helder nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.