zomersla Geplaatst December 20, 2020 Bijdragen: 1559 Waardering: 486 Prestatiepunten: 9655 Dagen gewonnen: 42 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2023 Delen Geplaatst December 20, 2020 Bij mij is al een paar dagen Onedrive uit de lucht. Gekeken bij de site storingen.nl, echter geen resultaat. TimeMachine gebruikt en het programma opnieuw geïnstalleerd, echter geen resultaat. Wie weet meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 486 1.6k 42
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 21, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 21, 2020 Volgens mij is je applicatie van de rel. Kan je wel inloggen en je bestanden inzien op OneDrive? Dan kan een herinstallatie van de applicatie helpen. Maar vreemd is het wel 🧐 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Monkie Geplaatst December 21, 2020 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst December 21, 2020 Een collega had van het weekend exact hetzelfde. Aanmelden lukte bij hem gek genoeg niet. Het verwijderen van de app, inclusief de (verborgen) mappen van One Drive hielp in dit geval. Verborgen mappen weergeven: Shift+Cmd+> 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
zomersla Geplaatst December 21, 2020 Bijdragen: 1559 Waardering: 486 Prestatiepunten: 9655 Dagen gewonnen: 42 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2023 Auteur Delen Geplaatst December 21, 2020 Bedankt voor de tip Monkie, alleen doet nu mijn Safari raar. maar ik stap dan even over naar Chrome om Symbaloo te gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 486 1.6k 42
Monkie Geplaatst December 21, 2020 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst December 21, 2020 Als je (synchroniseer) problemen hebt met OneDrive, wil het ook wel eens helpen om via 'Sleutelhangertoegang' opgeslagen wachtwoorden van OneDrive te verwijderen. Verwijder de OneDrive app via 'Apps' Controleer via 'Activiteitenweergave' of er eventueel nog iets van OneDrive op de achtergrond draait. Mocht dit zo zijn, sluit deze dan af. Controleer via Finder of er nog (verborgen) mappen aanwezig zijn van OneDrive. Als dit zo is, verwijder deze dan. Open 'Sleutelhangertoegang' (Launchpad > Andere). Vul hier rechtsboven in het zoekbalkje OneDrive in. Indien er een of meerdere resultaten worden gevonden, kijk dan eerst goed of deze gerelateerd zijn aan OneDrive. Zo ja, verwijder ze en sluit Sleutelhangertoegang af. Goh, Symbaloo. Bestaat dat nog. Daar maakte ik jaren geleden ook gebruik van om me favoriete websites op te slaan. Tegenwoordig doe ik dat via Safari zelf. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
zomersla Geplaatst December 21, 2020 Bijdragen: 1559 Waardering: 486 Prestatiepunten: 9655 Dagen gewonnen: 42 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2023 Auteur Delen Geplaatst December 21, 2020 2 minuten geleden zei Monkie: Als je (synchroniseer) problemen hebt met OneDrive, wil het ook wel eens helpen om via 'Sleutelhangertoegang' opgeslagen wachtwoorden van OneDrive te verwijderen. Verwijder de OneDrive app via 'Apps' Controleer via 'Activiteitenweergave' of er eventueel nog iets van OneDrive op de achtergrond draait. Mocht dit zo zijn, sluit deze dan af. Controleer via Finder of er nog (verborgen) mappen aanwezig zijn van OneDrive. Als dit zo is, verwijder deze dan. Open 'Sleutelhangertoegang' (Launchpad > Andere). Vul hier rechtsboven in het zoekbalkje OneDrive in. Indien er een of meerdere resultaten worden gevonden, kijk dan eerst goed of deze gerelateerd zijn aan OneDrive. Zo ja, verwijder ze en sluit Sleutelhangertoegang af. Goh, Symbaloo. Bestaat dat nog. Daar maakte ik jaren geleden ook gebruik van om me favoriete websites op te slaan. Tegenwoordig doe ik dat via Safari zelf. Goh, Symbaloo. Bestaat dat nog. Daar maakte ik jaren geleden ook gebruik van. Ja,maar ik ben een oude man, dus ik kan niet zo snel omschakelen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 486 1.6k 42
Moderators William1 Geplaatst December 21, 2020 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst December 21, 2020 1 uur geleden zei bruchlee: Ja,maar ik ben een oude man, dus ik kan niet zo snel omschakelen Heerlijk toch, if it works, don't fix it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.