Dit is een populair bericht. Lemurian Geplaatst December 7, 2020 Bijdragen: 18 Waardering: 10 Prestatiepunten: 2 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/07/20 Status: Offline Actief: December 25, 2020 Leeftijd: 28 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst December 7, 2020 (bewerkt) Hierbij heb ik een tutorial over het maken van een WiFi hotspot dat al je internet verkeer via je VPN behandeld. Ik gebruik deze setup al jaren en het werkt vrij effectief. (Connectify is een software om makkelijk een WiFi hotspot op te starten op een pc of laptop met WiFi antenne en kabel connectiepoort.) Stap 1 - Download en installeer je VPN. -Zet je Killswitch eventueel aan voor extra beveiliging. Stap 2 - Download en installeer connectify: https://www.connectify.me/download/ Herstart je PC na het installatie proces te hebben voltooid: Na het herstarten van je computer krijgt u dit schermpje te zien: Klik op uitproberen als u de software gratis wil gebruiken. (Paarse knop) U krijgt daarna het volgende scherm in beeld: U kunt de tutorial in het programma volgen als u dat wilt. Het volgende dat u moet instellen is een goed wachtwoord voor uw hotspot. Klik daarna op “Start Hotspot” onderin het scherm. U krijgt nu het volgende te zien: Check of het IP adres van je VPN het zelfde is als hetIP van je hotspot. Als alles goed is ingesteld zal je nieuwe hotspot draaien en zichtbaar zijn voor uw draadloze apparaten! Dit is mijn eerste tutorial die ik zojuist net heb gemaakt. Hoop dat het wat goeds kan bieden aan degene met interesse in een VPN WiFi router en er een simpele oplossing voor willen zonder externe hardware aan te schaffen! Zo hergebruikt u uw oude pc of laptop nog voor iets nuttigs. December 7, 2020 bewerkt door Lemurian Link toegevoegd voor Connectify. 1 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 18
Monkie Geplaatst December 7, 2020 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst December 7, 2020 Mooie handleiding. Altijd handig om hier een oude pc/laptop voor te gebruiken inderdaad. Wellicht handig om bij stap 2 een linkje te plaatsen naar de website van Connectify? 🙂 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
Moderators William1 Geplaatst December 7, 2020 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst December 7, 2020 Mooi gedaan dank je, ik maak hem stickey. Op vakantie gebruik ik deze tool ook, dan nemen we een WiFi kaart voor de periode. De laptop verbind daarmee en daarna kan iedereen die mee is mee liften via de laptop. Dus alle andere apparaten maken verbinding met het WiFi van de laptop. Echt heel handig 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 8, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 8, 2020 De handleiding is ook gedeeld op de Social media 👍 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Lemurian Geplaatst December 8, 2020 Bijdragen: 18 Waardering: 10 Prestatiepunten: 2 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/07/20 Status: Offline Actief: December 25, 2020 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst December 8, 2020 3 uur geleden zei Duken: De handleiding is ook gedeeld op de Social media 👍 Jow dankjewel Als ik nog meer nuttigs kan vinden om tutorials van te maken neem ik daar zeker de tijd voor. Ik vind het namelijk leuk om kennis tips en tricks uit te wisselen en andere er een helpende hand mee aan te bieden mochten ze er interesse in hebben. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 18
Rubeks Geplaatst December 27, 2020 Bijdragen: 8 Waardering: 4 Prestatiepunten: 38 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/25/20 Status: Offline Actief: April 13, 2022 Leeftijd: 67 Delen Geplaatst December 27, 2020 Ook ik gebruik deze setup al jaren en het werkt vrij effectief, zoals een tablet zonder internetabonnement, toch online te kunnen komen. Mooie handleiding. Altijd handig 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 8
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.