Mijkie Geplaatst November 13, 2020 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/20 Status: Offline Actief: December 2, 2020 Delen Geplaatst November 13, 2020 Wij hebben een Wii overgenomen met op een losse harde schijf veel spellen deze deed het altijd goed. Sinds kort zien we ipv afbeeldingen alleen nog maar vraagtekens. ( dit zoekt lastig voor de kids) iemsnd een idee? Ik ben echt een leek hierin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
fafke Geplaatst November 13, 2020 Bijdragen: 82 Waardering: 52 Prestatiepunten: 1394 Dagen gewonnen: 5 Lid sinds: 02/23/19 Status: Offline Actief: November 2 Leeftijd: 38 Was actief op: Windows Delen Geplaatst November 13, 2020 (bewerkt) Hallo Mijkie, Misschien kan dit je verder helpen? November 13, 2020 bewerkt door fafke 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 52 82 5
Mijkie Geplaatst November 13, 2020 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/20 Status: Offline Actief: December 2, 2020 Auteur Delen Geplaatst November 13, 2020 Dankjewel! Ik ga morgen eens kijken of ik ook die afbeeldingen krijg als ik op die knoppen druk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Mijkie Geplaatst November 14, 2020 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/20 Status: Offline Actief: December 2, 2020 Auteur Delen Geplaatst November 14, 2020 15 uur geleden zei fafke: Hallo Mijkie, Misschien kan dit je verder helpen? Hoi! Helaas ik krijg dan deze foutmelding.Zie bijlage. Toen we de Wii kregen zaten de afbeeldingen er wel bij. Het heeft ivm verhuizing even niet aangesloten geweest en sindsdien heb ik bij alle 497 spellen een vraagteken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 15, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 15, 2020 Wat ik hier lees: https://gbatemp.net/threads/usb-loader-cover-help-needed-please.328463/ Dat het aan je SD kaartje kan liggen. Je kunt het oplossen door het SD kaartje in je pc te doen en de bestanden te kopiëren. Deze daarna op een ander sd kaartje te plaatsen. Heb je nog een SD kaartje liggen? Dan kan je dat eens eerst proberen. Wel de orohibe SD kaart zo houden. Dan blijft die werken 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.