Mijkie Geplaatst November 13, 2020 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/20 Status: Offline Actief: December 2, 2020 Delen Geplaatst November 13, 2020 Wij hebben een Wii overgenomen met op een losse harde schijf veel spellen deze deed het altijd goed. Sinds kort zien we ipv afbeeldingen alleen nog maar vraagtekens. ( dit zoekt lastig voor de kids) iemsnd een idee? Ik ben echt een leek hierin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
fafke Geplaatst November 13, 2020 Bijdragen: 82 Waardering: 52 Prestatiepunten: 1394 Dagen gewonnen: 5 Lid sinds: 02/23/19 Status: Offline Actief: November 2 Leeftijd: 38 Was actief op: Windows Delen Geplaatst November 13, 2020 (bewerkt) Hallo Mijkie, Misschien kan dit je verder helpen? November 13, 2020 bewerkt door fafke 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 52 82 5
Mijkie Geplaatst November 13, 2020 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/20 Status: Offline Actief: December 2, 2020 Auteur Delen Geplaatst November 13, 2020 Dankjewel! Ik ga morgen eens kijken of ik ook die afbeeldingen krijg als ik op die knoppen druk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Mijkie Geplaatst November 14, 2020 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/20 Status: Offline Actief: December 2, 2020 Auteur Delen Geplaatst November 14, 2020 15 uur geleden zei fafke: Hallo Mijkie, Misschien kan dit je verder helpen? Hoi! Helaas ik krijg dan deze foutmelding.Zie bijlage. Toen we de Wii kregen zaten de afbeeldingen er wel bij. Het heeft ivm verhuizing even niet aangesloten geweest en sindsdien heb ik bij alle 497 spellen een vraagteken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4