Gast sebasjuh2 Geplaatst November 28, 2005 Delen Geplaatst November 28, 2005 flexxer schreef: ik weet dat ik een nrg-bestand moet openen met daemon tools/ alcohol 120, maar als ik dat doe en dat open, krijg ik een foutmelding film bestaat uit in map(video_ts) daarin zitten meerdere bestanden zoals: - 2 bup bestanden - 2 ifo bestanden - 2 vob bestanden ik heb alles al geprobeerd maar ik krijg het niet afgespeeld ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt voor je aandacht rgds Flexxer Open je deze bestanden wel met een DVD-player??? (bv. WinDVD of PowerDVD?) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie