Gast extreem-worldz Geplaatst Juni 29, 2020 Delen Geplaatst Juni 29, 2020 hallo sinds vandaag terug een acount genomen op usenet na 2 jaar afwezigheid op usenet ale voor te downloaden toch nu eerts een maand genomen zien hie deze server loopt ik werk vanaf nu met https://hitnews.com/nl/ toch redelijk veel goeds over gehoord ik had vroeger eweka maar daar ben ik vanaf gegaan en nu terug eindelijk van de unhandteds software genieten van de bekende makers wat vinden jullie van deze server Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
zomersla Geplaatst Juni 29, 2020 Bijdragen: 1559 Waardering: 486 Prestatiepunten: 9655 Dagen gewonnen: 42 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2023 Delen Geplaatst Juni 29, 2020 1 minuut geleden zei extreem-worldz: hallo sinds vandaag terug een acount genomen op usenet na 2 jaar afwezigheid op usenet ale voor te downloaden toch nu eerts een maand genomen zien hie deze server loopt ik werk vanaf nu met https://hitnews.com/nl/ toch redelijk veel goeds over gehoord ik had vroeger eweka maar daar ben ik vanaf gegaan en nu terug eindelijk van de unhandteds software genieten van de bekende makers wat vinden jullie van deze server Goede aanschaf ,ben al jaren klant ( 1-1-2009) vaak met korting door bepaalde sites, laatst bestonden zoveel jaar en kreeg ook korting. heb zelf 30 kanalen met1000 mbit (3 months) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 486 1.6k 42
Gast extreem-worldz Geplaatst Juni 29, 2020 Delen Geplaatst Juni 29, 2020 top en kan je ook met 2 mensen tegelijk download van hitnews dus ik en mijn schoonbroer delen het acount Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
zomersla Geplaatst Juni 29, 2020 Bijdragen: 1559 Waardering: 486 Prestatiepunten: 9655 Dagen gewonnen: 42 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2023 Delen Geplaatst Juni 29, 2020 11 minuten geleden zei extreem-worldz: top en kan je ook met 2 mensen tegelijk download van hitnews dus ik en mijn schoonbroer delen het acount dat zou ik niet weten , ben zelf op leeftijd en heb geen familie die achter een pc zitten, wel enkele dames met ipad 2 laat 2011. En deze help ik met een ebook binnen halen, daarnaast doen ze alleen gratis spelletjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 486 1.6k 42
Monkie Geplaatst Juni 29, 2020 Bijdragen: 3053 Waardering: 1337 Prestatiepunten: 5017 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: December 25, 2024 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Juni 29, 2020 Als ik de 'Terms of use' zo bekijk mag je het account niet delen. Uiteraard kun je ze voor de zekerheid een e-mail sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.