zombie Geplaatst April 3, 2020 Bijdragen: 6 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/20 Status: Offline Actief: April 3, 2020 Delen Geplaatst April 3, 2020 hallo mensen met de goedkeuring van duken sinds een 2 weken zit ik ook thuis door die crisis nu heb dan toch tijd gehad om een forum op te starten dit is de link Verwijderd door duken ivm Roemeens forum wij werken helemaal anders dan andere forum of sites wij werken met fileshares sites zoals mega en file upload en workupload we ziin nog in opbouw de nieuwe dus even geduld hebben jullie enige ervaring mee met fileshares sites meld je gerust aan zie je binnenkort op het forum gr zombie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 6
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 3, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 3, 2020 Volgens mij gaat er iets niet goed... je komt nu op fun-world.wikiforum.ro/ . actieforum is niet zo handig. Bekijk eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Administrators William Geplaatst April 3, 2020 Bijdragen: 1110 Waardering: 629 Prestatiepunten: 7937 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 49 min geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst April 3, 2020 2 uur geleden zei zombie: wij werken helemaal anders dan andere forum of sites wij werken met fileshares sites zoals mega en file upload en workupload we ziin nog in opbouw de nieuwe dus even geduld Ik ben zelf eigenaar van een grote fileserver, (waarvan ik de naam liever hier niet noem) deze veelal gebruikt wordt ter ondersteuning van b.v. Kodi Video stream. Let wel dat hier een verdienmodel achter schuil gaat, dus gebruikers betalen per maand of jaar om te kunnen downloaden en of te streamen. Dit in tegenstelling tot Forums waar posters kosteloos linken delen, die dan door middel van b.v. usenet tegen een zeer gering bedrag gedownload kunnen worden (onbeperkt), de kosten van fileshare sites zijn aanzienlijk hoger. Mijn Advies blijf mooi delen via NZB Flora, toegankelijker en veel goedkoper voor de gebruiker. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 629 1.1k 57
Gast Drifter Geplaatst April 3, 2020 Delen Geplaatst April 3, 2020 3 uur geleden zei zombie: wij werken helemaal anders dan andere forum of sites wij werken met fileshares sites zoals mega en file upload en workupload we ziin nog in opbouw de nieuwe dus even geduld hebben jullie enige ervaring mee met fileshares sites meld je gerust aan Ik wil niet direct kritiek uiten op een initiatief dat kennelijk nog niet helemaal klaar is, maar het plaatsen van een link naar een Roemeens forum lijkt me nu niet aantrekkelijk voor de Nederlands talige leden op Duken.nl. Bovendien ben ik het eens met de hierboven staande reactie van @Tuinbever Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 3, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 3, 2020 Hier ben ik het ook mee eens heren. Ik zal morgen de links verwijderen als ze nog naar Roemeens forum gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.