queeny Geplaatst Maart 8, 2020 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/20 Status: Offline Actief: Maart 8, 2020 Delen Geplaatst Maart 8, 2020 Goedemiddag, via NZB haalde ik een pakket binnen. Bij het uitpakken blijkt dat ik te weinig GB beschikbaar heb. Ik wil ook maar 1 deeltje van het hele pakket. Is een iso bestand maar je moet het toch eerst op je laptop krijgen. Hoe kan ik dit oplossen? vind dat ene deeltje niet.... bedankt voor alle hulp al in ieder geval. Was van den Spike... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Administrators William Geplaatst Maart 8, 2020 Bijdragen: 1118 Waardering: 649 Prestatiepunten: 8193 Dagen gewonnen: 61 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 8 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Maart 8, 2020 7 minuten geleden zei queeny: Bij het uitpakken blijkt dat ik te weinig GB beschikbaar heb Begin dan om wat ruimte vrij te maken, zodat je hem eerst (geheel) kunt uitpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 649 1.1k 61
Gast Guardian Geplaatst Maart 8, 2020 Delen Geplaatst Maart 8, 2020 Hallo @queeny, Als je te weinig ruimte op de HDD van je laptop zelf hebt om de gedownloade NZB uit te pakken zou je de download map kunnen verplaatsen naar een externe USB of Schijf waar wat meer ruimte op is en dan de ISO uitpakken. Je kan zelf in je download programma aangeven waar het gedownloade bestand opgeslagen moet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
queeny Geplaatst Maart 8, 2020 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/20 Status: Offline Actief: Maart 8, 2020 Auteur Delen Geplaatst Maart 8, 2020 hartelijk dank. Zover had ik inderdaad nog niet gedacht. Dat is als je een leek bent in zo dingen he..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Moderators William1 Geplaatst Maart 9, 2020 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst Maart 9, 2020 En zo helpen we elkaar in de wondere wereld van het internet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.