vuurvogel76 Geplaatst Februari 21, 2020 Bijdragen: 113 Waardering: 18 Prestatiepunten: 204 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 02/01/20 Status: Offline Actief: Oktober 20, 2023 Delen Geplaatst Februari 21, 2020 Wil jij je eigen tor site beginnen een opensource maar met jou paswords erin heb je een ubuntu server 16.04LTS dan begin met dit https://github.com/poppabear8883/UNIT3D-INSTALLER Heel het script wordt nog ondersteund en draaid op de nieuwste versie php 7.4 wat heel wat serverload scheelt wordt ook steeds geupdate en er is zelfs een support discord channel voor het Zoals beyondhd draaien ook dat script hebben het wel naar hun smaak gezet Ik zelf draai het ook nog maar gaat me teveel tijd inzitten maar was effe leuk hou het wel bij posten aka NoMore Maar ik dacht ik share het is een simpel begin van een website die zeker goed beveiligd is. En een scripter heb je niet nodig je gaat gewoon op support zitten voor vragen allemaal veel plezier ermee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 18 113 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 21, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 21, 2020 Dat is wel heel snel. Volgens mij heb je wat extra kennis nodig om dit voor elkaar te boksen. Maar er zijn vast leden die er iets mee kunnen en anders: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
vuurvogel76 Geplaatst Februari 21, 2020 Bijdragen: 113 Waardering: 18 Prestatiepunten: 204 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 02/01/20 Status: Offline Actief: Oktober 20, 2023 Auteur Delen Geplaatst Februari 21, 2020 Dat valt wel mee je zou het is moeten proberen eerst zorgen dat je domein naam hebt en een ip van je vps ofc de auto installer doet alles de db zit in de site dus via putty ssh vul je je root in gooit de installer erin die vraagt je om een paar dingen Vul je in en op het einde heb je een site met ingebouwde firewall met een 10 euro vpsje zou je pak weg een hele tijd makelijk kunne draaien zeker in deze tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 18 113 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.