mopje Geplaatst Januari 4, 2020 Bijdragen: 56 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 05/23/18 Status: Offline Actief: Februari 13, 2020 Delen Geplaatst Januari 4, 2020 hallo goede morgen ik ben gisteren avond de fc kampioenen gaan zien in de cinema de 1 eerste flm da ik gaan kijken zijn in 2020 en het was een leuke film had er zoveel van gehoord da ik die direct in de cinema wou gaan voor da die in download versie uitkwam maar da duurt wel nog een maand of 3 voor da die op dvd enzo uitkomt denk da er nog zullen volgen voor in dit jaar maar meeste van de films download ik wel dus ik raad iedereen het aan om hem te gaan kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 56 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.