bertje Geplaatst December 23, 2019 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/19 Status: Offline Actief: Januari 15, 2020 Leeftijd: 75 Delen Geplaatst December 23, 2019 Hallo, Mijn anti virus is Avast en telkens ik mijn home banking wil openen krijg ik dit bericht. Kan er iemand daarbij helpen. Dank bij voorbaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast Guardian Geplaatst December 23, 2019 Delen Geplaatst December 23, 2019 Hallo Bertje, Je hebt overduidelijk een overijverig antivirus programma als een Login pagina van een Bank wordt geblokkeerd. Staat er boven in de balk voor het Websiteadres wel een Groen Slotje wat aangeeft dat het webadres veilig is?. Je kan zelf in de geavanceerde opties van Avast deze webpagina uitsluiten van scannen, zodat er niets meer geblokkeerd wordt voortaan en dat zou je moeten doen zoals dat omschreven is op de volgende pagina van Avast Normaal is het niet dat een antivirus dit soort webpagina's blokkeert en je zou ook voor de zekerheid eens contact op kunnen nemen met de klantenservice van je bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
bertje Geplaatst December 23, 2019 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/19 Status: Offline Actief: Januari 15, 2020 Leeftijd: 75 Auteur Delen Geplaatst December 23, 2019 Hallo, Probleem is opgelost waarvoor dank Mvg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.