Gast bonnie Geplaatst Juli 14, 2005 Delen Geplaatst Juli 14, 2005 als ik een film op een schijf heb gezet verwijder ik ze ook gelijk van mijn pjoeter maar nu heb ik al een stuk of 5 films die niet verwijdert kan worden krijg dan een schermpje dat het bestand door iemand of een progamma in gebruik is en moet ik alle progamma\'s sluiten terwijl er niets actief meer is en als ik bij zoeken dan kijk kom alleen te staan waar tie dus al sta en geen andere locatie neem allemaal schijfruimte in Bonnie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Juli 14, 2005 Delen Geplaatst Juli 14, 2005 Heb je ze toevallig niet nog gemount met daemon tools of alchohol120? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bonnie Geplaatst Juli 14, 2005 Delen Geplaatst Juli 14, 2005 nee heb ik niet heb alleen nero er voor gebruikt is voor de BS player maar neem aan dat ik die toch niet eerst hoef te verwijderen Bonnie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.