mazdacx3 Geplaatst Oktober 9, 2019 Bijdragen: 15 Waardering: 4 Prestatiepunten: 177 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/19 Status: Offline Actief: Juli 16, 2023 Delen Geplaatst Oktober 9, 2019 Goedendag Ik heb een bijkomende vraag over PIA, ik gebruik nu Bitdender VPN Premium al een paar jaar maar ben er nu achter gekomen dat Bitdefender de logs bijhoud. Daarom wil ik overstappen naar PIA, Mijn vraag Kan ik PIA uitschakelen want sommige webpagina’s laten VPN niet toe bij onder andere verzenden en ontvangen van e-mails via mijn provider. Ziekenkas, belastingen enzovoort, Kan men veilig betalen met creditkaart Alvast bedankt voor jullie antwoord Mazdac3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 15
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 9, 2019 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25056 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 20 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 9, 2019 1 minuut geleden zei mazdacx3: Kan ik PIA uitschakelen want sommige webpagina’s laten VPN niet toe bij onder andere verzenden en ontvangen van e-mails via mijn provider. Ziekenkas, belastingen enzovoort, Kan men veilig betalen met creditkaart Helaas is dat niet mogelijk, zodra je de client start maak je verbinding en gaat al het internet verkeerd over de VPN dienst. Pagina's uitsluiten is niet mogelijk. Overigens is het deactiveren en activeren van de client drie klikken werk. Dat maakt niet zo veel uit, een voordeel van PIA is trouwens dat veel van de VPN servers nog niet bekent zijn. Waardoor je ook bijvoorbeeld gewoon Netflix over de dienst kan gebruiken. Belastingen etc kunnen ook. Bij mij staat de client altijd ook, ook op mijn telefoon. Erg prettig Betalen met creditcard is ook mogelijk met de VPN connectie en veilig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
mazdacx3 Geplaatst Oktober 9, 2019 Bijdragen: 15 Waardering: 4 Prestatiepunten: 177 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/19 Status: Offline Actief: Juli 16, 2023 Auteur Delen Geplaatst Oktober 9, 2019 Dank U wel voor uw snelle antwoord, sorry voor mijn bijkomende vraag ben 68 jaar, Ik heb 3 laptops en 1 vaste pc, Ik moet dus de VPN software installeren op elk toestel, juist? Indien ja installeer ik PIA niet op 1 laptop voor toegang tot hierboven geschreven. Dank U wel voor uw antwoord Mazdacx3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 15
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 9, 2019 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25056 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 20 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 9, 2019 Je mag zelf met je eigen account inloggen op 10 apparaten tegelijk. De software moet je inderdaad installeren op je gewenste apparaten. (Downloaden kan hier: https://www.privateinternetaccess.com/pages/download ) Na de installatie van de VPN software wordt er gevraagd om je login gegevens. Deze heb je gehad bij de registratie. Dit moet gebeuren op elk apparaat waar je de software op wilt gebruiken. Dus installeren op de drie laptops, je PC maar kan ook op je telefoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
mazdacx3 Geplaatst Oktober 9, 2019 Bijdragen: 15 Waardering: 4 Prestatiepunten: 177 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/19 Status: Offline Actief: Juli 16, 2023 Auteur Delen Geplaatst Oktober 9, 2019 Dank U wel voor de goede uitleg, ik weet wat ik nu moet doen, Mvg mazdacx3 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 15
mazdacx3 Geplaatst Oktober 10, 2019 Bijdragen: 15 Waardering: 4 Prestatiepunten: 177 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/19 Status: Offline Actief: Juli 16, 2023 Auteur Delen Geplaatst Oktober 10, 2019 Even ter info, de installatie is gelukt na een klein probleempje, Foutmelding loadlibary error 1114 Grafische kaart AMD stroombesparing op max hoge prestaties moeten zetten. De instellingen heb ik mooi kunnen volgen via jullie webpagina de lay-out is wel een beetje veranderd bij netwerk Bij opstarten pc PIA start mee op En ik kan ook de verbinding manueel verbreken en terug opstarten indien nodig. Groeten uit het zuiden Mazdacx3 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 15
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 10, 2019 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25056 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 20 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 10, 2019 Goed om te horen! Veel plezier met de VPN client. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.