Gast sebasjuh2 Geplaatst November 14, 2005 Delen Geplaatst November 14, 2005 thefleeceman schreef: hallo Nva productions ik zag je vraag staan en ik zou ook wel graag willen weten waarmee je dat kan doen dvd naar avi? sebasjuh de reden waarom ik het zou willen is om er ondertiteling bij te krijgen dat kan heel gemakkelijk met de uitleg op deze site Of jullie moeten mij kunnen vertellen hoe je een ondertiteling onder een dvd film kunt krijgen? Ik heb het intussen geprobeerd met dvd2avi en op zich is dat ook gelukt alleen de film is goed maar de chapters staan in de verkeerde volgorde en het geluid is ook niet bij de goeie hoofdstukken dus mijn conclusie dat werkt dus niet Dus duken of sebasjuh als jullie nog een idee hebben alles is welkom :laugh: gr Loop naar de videotheek huur de dvd die je wilt en voila je hebt je nederlandse ondertiteling en je hebt nog perfect kwaliteit film en geluid ook! Nog de goedkoopste en makkelijkste oplossing ook :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie