dutch249 Geplaatst Augustus 24, 2019 Bijdragen: 12 Waardering: 1 Prestatiepunten: 24 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/19 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2021 Delen Geplaatst Augustus 24, 2019 Dag allemaal, Vandaag een artikel over windows 10 ltie, 64 bit gelezen. Helaas ben ik niet in staat een site te vinden waar ik deze win 10 kan downloaden. Kan iemand mij helpen of vertellen of het juist is wat ik denk, n.l. dat men gelukkig een eenvoudigere vorm heeft gevonden voor het te grote windows normaal. Met groet, dutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 12
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 24, 2019 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 24, 2019 Windows 10 lite ? Waar heb je hierover gelezen? Ik ken het niet, maar zoeken lukt vast wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Zorro Geplaatst Augustus 24, 2019 Bijdragen: 53 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/10/18 Status: Offline Actief: Maart 4, 2021 Delen Geplaatst Augustus 24, 2019 Hi Dutch Heb je al eens gekeken bij https://spikesplace.live daar staan meestal dit soort programmas wel Veel succes 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 53
Gast Guardian Geplaatst Augustus 25, 2019 Delen Geplaatst Augustus 25, 2019 13 uur geleden zei Duken: Windows 10 lite ? Waar heb je hierover gelezen? Microsoft is al een tijd bezig om een lichtgewicht Windows versie te ontwikkelen (lees Computerworld artikel) die een tegenhanger moet worden van Chrome. De techneuten hadden verwacht dat Microsoft in Mei 2019 de versie zou gaan presenteren op het Microsoft Build 2019 event in Washington, maar dat is niet gebeurt en de kenners verwachten nu dat deze Lite versie niet eerder dan in 2020 wordt uitgebracht. (lees artikel TechRadar) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 25, 2019 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 25, 2019 23 minuten geleden zei Guardian: Microsoft is al een tijd bezig om een lichtgewicht Windows versie te ontwikkelen (lees Computerworld artikel) die een tegenhanger moet worden van Chrome. De techneuten hadden verwacht dat Microsoft in Mei 2019 de versie zou gaan presenteren op het Microsoft Build 2019 event in Washington, maar dat is niet gebeurt en de kenners verwachten nu dat deze Lite versie niet eerder dan in 2020 wordt uitgebracht. (lees artikel TechRadar) Aaaa bedankt voor de bijdrage. Dan zullen we nog even moeten afwachten tot hij beschikbaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.