Gast djakaka Geplaatst Juli 19, 2019 Delen Geplaatst Juli 19, 2019 Hey, ff een vraagje is bij jullie ook de website binsearch down? Bij mij doet hij het niet als ik iets zoek krijg gelijk een Error Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Drifter Geplaatst Juli 19, 2019 Delen Geplaatst Juli 19, 2019 Waarschijnlijk zijn ze bezig met onderhoud Ismail, want vanochtend was de site nog gewoon online. Je kan uiteraard ook gebruik maken van https://www.nzbindex.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast djakaka Geplaatst Juli 19, 2019 Delen Geplaatst Juli 19, 2019 Oke dankjewel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast djakaka Geplaatst Juli 21, 2019 Delen Geplaatst Juli 21, 2019 Hij is nog steeds down vreemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Drifter Geplaatst Juli 23, 2019 Delen Geplaatst Juli 23, 2019 Op 21-7-2019 om 18:19 zei IsmailAntar: Hij is nog steeds down vreemd Ze zijn inmiddels weer online, dus ik vermoed dat er toch aardig wat problemen zijn geweest dat er toch een aantal dagen tijd nodig zijn geweest om op te lossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast djakaka Geplaatst Juli 23, 2019 Delen Geplaatst Juli 23, 2019 1 minuut geleden zei Drifter: Ze zijn inmiddels weer online, dus ik vermoed dat er toch aardig wat problemen zijn geweest dat er toch een aantal dagen tijd nodig zijn geweest om op te lossen. Ja thnx zie het er waren denk ik inderdaad problemennog steeds volgens mij want als ik iets opzoekdoet hij het niet geeft eenfout code Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast djakaka Geplaatst Juli 25, 2019 Delen Geplaatst Juli 25, 2019 (bewerkt) Op 23-7-2019 om 19:31 zei IsmailAntar: Ja thnx zie het er waren denk ik inderdaad problemennog steeds volgens mij want als ik iets opzoekdoet hij het niet geeft eenfout code Hey ik zie nu net dat ze nu helemaal online zijn, het zoeken werkt gelukkig ook weer. Er moesten inderdaad best wel een paar probleempjes zijn geweest wat drifter ook al zij, maar gelukkig zijn ze nu weer lekker online👍 Juli 25, 2019 bewerkt door IsmailAntar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.