Gast djakaka Geplaatst Juli 15, 2019 Delen Geplaatst Juli 15, 2019 Hey mensen, Ik heb ff een vraagje gebruiken sommigen van jullie de site Libgen.io hij is momenteel offline en wil weten of er een manier is om het weer te kunnen gebruiken want er zijn soms wel mirrors van maar vind ze nu alleen niet. Ik weet niet of deze site hier bekend is en hier geplaats mag worden zo niet verwijder dit dan maar👍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 16, 2019 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 16, 2019 De website is hier online. Ik kon deze site zelf niet, is het een soort ebook zoek website? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Drifter Geplaatst Juli 16, 2019 Delen Geplaatst Juli 16, 2019 (bewerkt) 8 uur geleden zei IsmailAntar: Ik heb ff een vraagje gebruiken sommigen van jullie de site Libgen.io hij is momenteel offline Hoi Ismail, De Wikipedia geeft aan dat er 4 verschillende webadressen van deze zoekmachine zijn, maar er is er maar 1 online die je kan vinden onder deze link Juli 16, 2019 bewerkt door Drifter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast djakaka Geplaatst Juli 16, 2019 Delen Geplaatst Juli 16, 2019 8 uur geleden zei Duken: De website is hier online. Ik kon deze site zelf niet, is het een soort ebook zoek website? Het is een site waar echt duizende boeken en stripboeken op staan die gedownload kunnen worden als cbr cbz pdf en nog meer. Het is geen nzb site. Ik gebruikte het altijd voor strips te downloaden je kan er heel veel vandaan halen en er komen best vaak nieuwe boeken en comics bij 7 uur geleden zei Drifter: Hoi Ismail, De Wikipedia geeft aan dat er 4 verschillende webadressen van deze zoekmachine zijn, maar er is er maar 1 online die je kan vinden onder deze link Ik heb die mirror al eens vaker geprobeerd maar schijnt nu ook niet meer te werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Drifter Geplaatst Juli 16, 2019 Delen Geplaatst Juli 16, 2019 3 uur geleden zei IsmailAntar: Ik heb die mirror al eens vaker geprobeerd maar schijnt nu ook niet meer te werken Hoi Ismail, Ik heb de zoekmachine onder mijn link zelf even geprobeerd door te zoeken naar David Baldacci (lot, Duister) in de categorie Fiction en dat werkt uitstekend incl. de mirror [1] die ik heb aangeklikt en het boek werd keurig gedownload. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast djakaka Geplaatst Juli 16, 2019 Delen Geplaatst Juli 16, 2019 3 uur geleden zei Drifter: Hoi Ismail, Ik heb de zoekmachine onder mijn link zelf even geprobeerd door te zoeken naar David Baldacci (lot, Duister) in de categorie Fiction en dat werkt uitstekend incl. de mirror [1] die ik heb aangeklikt en het boek werd keurig gedownload. Ah oke dan werken die wel maar comics werkt niet probeer maar eens geeft een fout code aan raar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Drifter Geplaatst Juli 16, 2019 Delen Geplaatst Juli 16, 2019 46 minuten geleden zei IsmailAntar: Ah oke dan werken die wel maar comics werkt niet probeer maar eens geeft een fout code aan raar Hoi Ismail, Ik heb net nog even gezocht naar Spiderman in de categorie Comics en daar geeft hij inderdaad een 502 Bad Gateway, maar in de categorie LibGen (Sci-Tech) komen er wel resultaten en die laten zich ook weer downloaden in 1 van de te kiezen mirrors. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast djakaka Geplaatst Juli 16, 2019 Delen Geplaatst Juli 16, 2019 33 minuten geleden zei Drifter: Hoi Ismail, Ik heb net nog even gezocht naar Spiderman in de categorie Comics en daar geeft hij inderdaad een 502 Bad Gateway, maar in de categorie LibGen (Sci-Tech) komen er wel resultaten en die laten zich ook weer downloaden in 1 van de te kiezen mirror Ja jammer hoop dat hij snel online komt want is best wel een hele goede site voor strips Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.