LIMD Geplaatst Juli 6, 2019 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/06/19 Status: Offline Actief: December 25, 2019 Delen Geplaatst Juli 6, 2019 Hoi bij het downloaden staan veel bestanden tegenwoordig in mkv. Nu heb ik zo'n bestand gedownload, maar mijn blurayspeler herkent dit type niet. Dus ben ik op zoek naar een progje dat mkv omzet naar bluray zodat ik deze kan branden op een schijfje. Indien dit een MKV-film is, heb ik er srt-ondertiteling bij. Hoe krijg ik deze er bij op? En de laatste vraag: wat als je 2 MKV's (samen ongeveer de grootte van een BR-schijfje) op een BR-schijfje wilt zetten? Hoe ga je daar dan mee aan de slag? Google en Youtube maakten me niet echt wijzer. Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen. Alvast bedankt! Bram Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 7, 2019 Bijdragen: 26218 Waardering: 2932 Prestatiepunten: 25018 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 13:09 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 7, 2019 Daar zijn heel veel programma's voor. Meestal betaald, maar er is een gratis pakket wat dit volgens mij ook kan. Downloaden kan hier of via HandBrake-1.2.2-x86_64-Win_GUI.exe https://handbrake.fr/ Veel plezier!!! Supported Input Sources: Handbrake can process most common multimedia files and any DVD or BluRay sources that do not contain any kind of copy protection. Outputs: File Containers: .MP4(.M4V) and .MKV Video Encoders: H.265 (x265 and QuickSync), H.264(x264 and QuickSync), H.265 MPEG-4 and MPEG-2, VP8, VP9 and Theora Audio Encoders: AAC / HE-AAC, MP3, Flac, AC3, or Vorbis Audio Pass-thru: AC-3, E-AC3, DTS, DTS-HD, TrueHD, AAC and MP3 tracks 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Drifter Geplaatst Juli 7, 2019 Delen Geplaatst Juli 7, 2019 8 uur geleden zei LIMD: Dus ben ik op zoek naar een progje dat mkv omzet naar bluray zodat ik deze kan branden op een schijfje. Hoi LIMD, Ik heb ook een Gratis programma gevonden die MKV bestanden om kan zetten naar een formaat dat gelijk gebrand kan worden als Blu-ray schijfje. Pagina staat onder deze link Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.