Zorro Geplaatst April 6, 2020 Bijdragen: 53 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/10/18 Status: Offline Actief: Maart 4, 2021 Delen Geplaatst April 6, 2020 Op 13-12-2019 om 17:08 zei Drifter: Het lijkt Den Spike maar niet te lukken om langdurig samen te werken met anderen die deze scene een warm hart toe dragen. Ook nu weer een bericht van de Spikesplace staf in navolging van The-NewGeneration en Force4fun; Geachte Spikesplace members; Na een vergadering binnen het admin/global/super team, hebben we in goed overleg onze samenwerking met Den Spike beëindigd, dit na onenigheid binnen het team, waarin de meningen verschillen niet meer konden worden bijgelegd. We betreuren dit besluit, maar voor de toekomst van Spikesplace is dit de beste beslissing. Een discussie hier over is niet mogelijk. Graag jullie respect voor deze moeilijke beslissing. Mvg Spikesplace Staf. Gelukkig blijft Spikesplace wel bestaan 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 53
Zorro Geplaatst April 7, 2020 Bijdragen: 53 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/10/18 Status: Offline Actief: Maart 4, 2021 Delen Geplaatst April 7, 2020 Alleen de regel Gelukkig blijft Spikesplace wel bestaan is van mij afkomstig wat er boven staat niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 53
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 7, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:37 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 7, 2020 10 minuten geleden zei Zorro: Alleen de regel Gelukkig blijft Spikesplace wel bestaan is van mij afkomstig wat er boven staat niet Dat is een bericht wat is geciteerd. Is inderdaad niet van jouw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Administrators William Geplaatst April 12, 2020 Bijdragen: 1127 Waardering: 676 Prestatiepunten: 8512 Dagen gewonnen: 63 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 17 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst April 12, 2020 Spikesplace blijft idd Online.. 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 676 1.1k 63
huismuis Geplaatst April 13, 2020 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 130 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/04/19 Status: Offline Actief: September 8, 2023 Delen Geplaatst April 13, 2020 Wat is er aan de hand met force4fun ik wordt al sinds een week of 2 doorgestuurd naar een 'russische' 18+ site? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Administrators William Geplaatst April 13, 2020 Bijdragen: 1127 Waardering: 676 Prestatiepunten: 8512 Dagen gewonnen: 63 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 17 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst April 13, 2020 56 minuten geleden zei huismuis: Wat is er aan de hand met force4fun ik wordt al sinds een week of 2 doorgestuurd naar een 'russische' 18+ site? Heeft niet zo veel met spikesplace vandoen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 676 1.1k 63
henkv Geplaatst April 14, 2020 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/14/20 Status: Offline Actief: April 14, 2020 Delen Geplaatst April 14, 2020 wat is spikesplace wat kan je daar doen is dat een forum ? kom uit belgie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast Drifter Geplaatst April 14, 2020 Delen Geplaatst April 14, 2020 Hallo @henkv, om te beginnen welkom op Duken.nl. Geen idee waarom je benadrukt dat je uit België komt, maar voor alle (nieuwe) leden uit welk land dan ook is het vrij bekend in dit wereldje wat NZB Community inhoudt, want dat is de categorie waar Spikesplace.live onder valt. Een website waar je na registratie content kan downloaden van NZB Nieuwsgroepen door gebruik te maken van het Usenet. (dus geen Torrents) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
henkv Geplaatst April 14, 2020 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/14/20 Status: Offline Actief: April 14, 2020 Delen Geplaatst April 14, 2020 oke ik vanavond is kijken bedankt Drifter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 14, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:37 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 14, 2020 @henkv misschien is het dan ook handig om dit artikel te lezen. Dat gaat over de introductie en werking van nieuwsgroepen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
henkv Geplaatst April 14, 2020 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/14/20 Status: Offline Actief: April 14, 2020 Delen Geplaatst April 14, 2020 zonde vpn kan je niet registratie nee laat maar mensen in belgie ben je er zo bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Jaccus Geplaatst April 22, 2020 Bijdragen: 111 Waardering: 43 Prestatiepunten: 1440 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/19 Status: Offline Actief: Februari 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst April 22, 2020 Blijkbaar is een vermoedelijke controverse tussen Den Spike en Spiksplace inmiddels weer opgelost. Den Spike staat weer expliciet vermeld op de homepaqe en levert ook weer unattendeds. Blijft toch een fenomeen, die Den Spike. Wat je ook mogen denken van zijn komen en gaan, ik ben er blij mee. Maak al jaren gebruik van zijn unattendeds. Goede kwaliteit zoals je die ook terugvindt op bijv. Newzbin. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 43 111
Jaccus Geplaatst Mei 11, 2020 Bijdragen: 111 Waardering: 43 Prestatiepunten: 1440 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/19 Status: Offline Actief: Februari 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Mei 11, 2020 Mmm... het heeft alle schijn dat na een kortstondige terugkeer van Den Spike hij wederom verdwenen is. De aangepaste layout van de site geeft daarvoor de nodige aanleiding toe. Blijft jammer want Den Spike staat (stond) garant voor kwaliteit. Misschien dat de hier postende Sysop van die site enige toelichting wil of kan geven (details niet nodig). 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 43 111
Gast Guardian Geplaatst Mei 11, 2020 Delen Geplaatst Mei 11, 2020 9 minuten geleden zei Jaccus: Misschien dat de hier postende Sysop van die site enige toelichting wil of kan geven (details niet nodig). Was bij het vorige vertrek een aantal weken geleden al feit dat de eigenaar of staf verder geen mededeling deed over het vertrek van Den Spike, dus waarom zou dat nu wel gedaan moeten worden. Dat er een UA maker/uploader vertrekt bij een website gebeurt al door de jaren heen, maar dat wil dan niet zeggen dat er gelijk geen kwalitatief vergelijkbaar materiaal te vinden is. De wereld heeft momenteel meer te lijden onder de Corona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Jaccus Geplaatst Mei 11, 2020 Bijdragen: 111 Waardering: 43 Prestatiepunten: 1440 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/19 Status: Offline Actief: Februari 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Mei 11, 2020 (bewerkt) De staf heeft destijds wel degelijk een bericht verzonden aan de leden. Met name vraag ik alleen om een bevestiging door met nadruk te stellen dat details niet nodig zijn. Was alleen benieuwd of ik hem elders zal moeten opsporen. Bovendien is er nogal een verschil in kwaliteit tussen de diverse "unattended" makers. Mei 12, 2020 bewerkt door Duken Aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 43 111
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 12, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:37 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 12, 2020 Volgens mij gaat de discussie verkeerd. Jaccus vraagt om een stukje informatie en heeft zijn mening over de kwaliteit van de uploader. Los van inwinnen van informatie is er verder niks aan de hand. Daarna krijgt hij een reactie terug welke verkeerd geïnterpreteerd kan worden. Hierna gaat de discussie de verkeerde kant op. Deze berichten ga ik ook verwijderen. Lijkt mij een misverstand tussen beide heren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Guardian Geplaatst Mei 12, 2020 Delen Geplaatst Mei 12, 2020 2 uur geleden zei Duken: Volgens mij gaat de discussie verkeerd. Jaccus vraagt om een stukje informatie en heeft zijn mening over de kwaliteit van de uploader. Discussie gaat helemaal niet verkeerd @Duken, want het eerder door mij gegeven antwoord is ook een persoonlijke mening en de door jou verwijderde gedeeltelijke reactie van @Jaccus daarop was onnodig belachelijk. Als @Jaccus zo graag wil weten wat zijn idool verder gaat doen na zijn 2e vertrek van Spikesplace kan er simpelweg ook een persoonlijk bericht gestuurd worden aan de heer Den Spike die op deze website zelf ook een account heeft onder deze link. Het lijkt mij dat Den Spike zelf meer verplicht is om zijn trouwe aanhang in te lichten dan de SysOp van de site waar hij is vertrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 12, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:37 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 12, 2020 Natuurlijk kan er een persoonlijk bericht worden verstuurd maar er is ook niks verkeerd aan om de vraag in het topic te stellen. Tenslotte zijn er ook andere leden welke @Jaccus dan van informatie zouden kunnen voorzien en is deze ook zichtbaar voor andere bezoekers. Daar is niks mee. Dat Denspike zelf zijn leden zou moeten inlichten kan kloppen maar als dat niet is gebeurd is mag deze vraag geen probleem zijn toch? Daar kan jaccus niks aan doen. De reactie @Jaccus op je naam was inderdaad onnodig, daarom is deze ook aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Administrators William Geplaatst Mei 12, 2020 Bijdragen: 1127 Waardering: 676 Prestatiepunten: 8512 Dagen gewonnen: 63 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 17 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Mei 12, 2020 Beste @Jaccus Ik kan hier niet inhoudelijk op in gaan, gelet deze beslissingen intern zijn genomen. Het zou dan niet sieren dat toch te doen. 14 uur geleden zei Jaccus: Bovendien is er nogal een verschil in kwaliteit tussen de diverse "unattended" makers. Ik kan je garanderen dat de meeste Unattendeds builders uitstekend materiaal leveren, deze zijn te vinden op diverse NZB sites. Wil jij gaan voor oud vertrouwd dan kan ik je niet verder helpen. 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 676 1.1k 63
Jaccus Geplaatst Mei 12, 2020 Bijdragen: 111 Waardering: 43 Prestatiepunten: 1440 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/19 Status: Offline Actief: Februari 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Mei 12, 2020 15 minutes ago, Tuinbever said: Beste @Jaccus Ik kan hier niet inhoudelijk op in gaan, gelet deze beslissingen intern zijn genomen. Het zou dan niet sieren dat toch te doen. Ik kan je garanderen dat de meeste Unattendeds builders uitstekend materiaal leveren, deze zijn te vinden op diverse NZB sites. Wil jij gaan voor oud vertrouwd dan kan ik je niet verder helpen. Als er intern afspraken over gemaakt zijn dan respecteer ik dat. En inderdaad dat siert je om het dan te laten voor wat het is. Wat betreft de 2de alinea zet ik er wat vraagtekens bij. Ik heb van nogal wat unattended builders diverse "maaksels" geinstalleerd en daar zitten wat verschillen tussen qua kwaliteit en duurzaamheid. Soms heel subtiel. In ieder geval ben ik door lange ervaring wijs geworden welke builds van welke persoon zonder enig risico geinstalleerd kunnen worden (o.a. ook van Spikesplace 👍) 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 43 111
Gast Drifter Geplaatst Mei 12, 2020 Delen Geplaatst Mei 12, 2020 1 uur geleden zei Tuinbever: Beste @Jaccus Ik kan hier niet inhoudelijk op in gaan, gelet deze beslissingen intern zijn genomen. Het zou dan niet sieren dat toch te doen. Altijd vervelend wanneer iemand uit een staf stapt om wat voor reden dan ook, maar belangrijker is dat de Community daardoor niet van het toneel verdwijnt en zover bij mij bekent heeft Den Spike net zoals Vinny27 zijn kennis aan verschillende andere UA makers doorgegeven. Ik kan me best voorstellen dat je als gebruiker van UA software het liefst gebruik blijft maken van 1 en dezelfde maker, maar als die persoon volledig uit beeld verdwijnt zal je toch een keuze moeten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Jaccus Geplaatst Mei 12, 2020 Bijdragen: 111 Waardering: 43 Prestatiepunten: 1440 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/19 Status: Offline Actief: Februari 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Mei 12, 2020 38 minutes ago, Drifter said: ...... zover bij mij bekent heeft Den Spike net zoals Vinny27 zijn kennis aan verschillende andere UA makers doorgegeven. Ik kan me best voorstellen dat je als gebruiker van UA software het liefst gebruik blijft maken van 1 en dezelfde maker, maar als die persoon volledig uit beeld verdwijnt zal je toch een keuze moeten maken. Klopt. Dat waren ook praktisch de eersten die setups en installs erg gebruiksvriendelijk maakten met hun "unattended schil". Overigens ben ik van mening dat portable apps op den duur de unattendeds van software apps in populariteit voorbij zullen streven. Minder systeem verstoringen omdat er bij portables nauwelijks integratie is met het OS en makkelijk verwijderbaar zonder dat het sporen achterlaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 43 111
Gandalf Geplaatst Juni 27, 2020 Bijdragen: 155 Waardering: 32 Prestatiepunten: 834 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 07/24/17 Status: Offline Actief: Augustus 7, 2023 Delen Geplaatst Juni 27, 2020 Zombienation is Ultimate force geworden. Maar is ineens weg?? Weet iemand wat er aan de hand is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 32 155 1
sluwe-klant Geplaatst Juni 27, 2020 Bijdragen: 6 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/17/19 Status: Offline Actief: Augustus 26, 2020 Delen Geplaatst Juni 27, 2020 (bewerkt) @Gandalf, Volgens mij is de vraag van jou of topic. Ik zou zeggen maak zelf een topic met jou vraag. Edit Juni 27, 2020 bewerkt door Duken We houden het hier netjes zonder gesprekken welke ruzie gaan uitlokken. Bericht aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 6
Ik ben weg hier Geplaatst Juli 19, 2020 Bijdragen: 94 Waardering: 50 Prestatiepunten: 1893 Dagen gewonnen: 9 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: Maart 4 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Juli 19, 2020 Ik heb bij spikesplace aan ban gekregen, geen idee waarom, ook geen uitleg waarom ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 50 94 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.