Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 19, 2019 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 19, 2019 De libi (2019) Ze stappen in de Ferrari-rode Canta van Greggs moeder en met 45 kilometer per uur scheuren ze de binnenstad in, het leven tegemoet. Waarna een aanstekelijke reeks omzwervingen begint: bij de kapper, op de Wallen, in een studentenhuis vol hippies; overal kibbelt het knetterende trio over hun wensen, dromen en ambities. Het masterplan van Bilal is het duidelijkst: hij wil rapper worden. „Want echt man: als ik mijn base drop, ga ik vliegen!” De ontdekkingsreis die regisseur Shady El-Hamus en scriptschrijver Jeroen Scholten van Aschat (de zoon van...) voor hen uitstippelen, is al vaker en meeslepender verteld. Toch genereren de film en de talentvolle cast zóveel energie, enthousiasme en optimisme, dat De libi zelfs voor de grootste droeftoeter onweerstaanbaar is. Natuurlijk, er zijn ook tegenslagen. Want gaandeweg concludeert Gregg dat een diploma, een meisje en geld nog ver weg zijn. Maar dat hun vriendschap, levenslust en strijdbaarheid hen uiteindelijk ver zal brengen, zoveel is duidelijk. bron: telegraaf.nl/entertainment/1881981002/keihard-in-een-canta Download bestand Libi.mkv (3.2 GB) (Op moment van schrijven nog niet beschikbaar.) bron Afbeeldingen De libi downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor de film De libi NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan. Meer informatie in onze huisregels. Andere populaire film: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
biesje10 Geplaatst Juni 20, 2019 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/20/19 Status: Offline Actief: Juni 27, 2019 Delen Geplaatst Juni 20, 2019 Kan iemand mij aan een download link helpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Moderators William1 Geplaatst Juni 20, 2019 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst Juni 20, 2019 Er is nog geen download beschikbaar van deze film. Overigens worden deze ook niet op duken.nl geplaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
biesje10 Geplaatst Juni 21, 2019 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/20/19 Status: Offline Actief: Juni 27, 2019 Delen Geplaatst Juni 21, 2019 Oh oke toevallig enig idee waar ik de beste downloads kan vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Drifter Geplaatst Juni 21, 2019 Delen Geplaatst Juni 21, 2019 37 minuten geleden zei biesje10: Oh oke toevallig enig idee waar ik de beste downloads kan vinden? Hallo biesje10, Je stelt een vraag zonder even te laten weten op welke manier jij gewent bent om content te downloaden. Als je dat doet met gebruik van een Newsserver (Payserver) dan kan je een overzicht van NZB-Community's vinden onder deze link en als je dat gewent bent te doen met gebruikmaking van een Torrentclient, dan is er een overzicht van torrentsites die je kan vinden onder deze link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
JurreJwz Geplaatst Juni 25, 2019 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/25/19 Status: Offline Actief: Juni 25, 2019 Delen Geplaatst Juni 25, 2019 Hey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast Drifter Geplaatst Juni 25, 2019 Delen Geplaatst Juni 25, 2019 58 minuten geleden zei JurreJwz: Hey Ik vraag me toch echt af wat dit soort reacties in een topic doen over een film omschrijving. Zijn er nu echt zoveel mensen die nog steeds denken dat Duken.nl een downloadsite is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.