johanfleskens Geplaatst Mei 13, 2019 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/13/19 Status: Offline Actief: Mei 13, 2019 Delen Geplaatst Mei 13, 2019 (bewerkt) Hallo, ik ben nu hier op de forum, ik was benieuwd of er goede iptv providers zijn? Ik heb vandaag easy2use.tv geprobeerd, via deze link heb ik een smartiptv aangevraagd, 7 dagen gratis test:easy2use.tv/smart-iptv-activatie-siptv/ zij activeren binnen 24 uur gratis een test account. werkt prima. goed aanbod aan films en tv kanalen. Ik was benieuwd of dit mag, of dat ik strafbaar ben, wanneer ik hier gratis naar 3000 tv kanalen zit te kijken haha. (bij wijzen van) Heb ieamand anders ervaring? ik hoor het graag Mei 13, 2019 bewerkt door Duken Links aangepast. Nieuwe gebruiker en links is niet toegestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast Drifter Geplaatst Mei 14, 2019 Delen Geplaatst Mei 14, 2019 8 uur geleden zei johanfleskens: Ik was benieuwd of dit mag, of dat ik strafbaar ben, wanneer ik hier gratis naar 3000 tv kanalen zit te kijken haha. (bij wijzen van) IPTV kijken is in Nederland zeker niet strafbaar, maar wel aan wat regels gebonden. Je kan voor wat informatie even lezen op de pagina onder deze link en we hebben op Duken.nl ook de Kodi Club waar je ook veel info kan vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.