Spring naar bijdragen

Bestandsnamen zonder extensie bij dowloaden met GrabIt.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb een vraag welke hier al eerder gesteld is, maar waar tussen de antwoorden voor mij geen oplossing stond. Ik heb een film gedownload met GrabIt 1.7.5. Alleen nu hebben mijn bestanden geen extensie. Ik kan ze niet uitpakken of repareren. Ze hebben een vreemde bestandsnaam zoals: 4a4a3fe245e357a1e228bc09249.c862. Ik maak gebruik van een betaalde kwalitatief goede newsserver. In de antwoorden van mensen stond een aantal keren genoemd repareren/hernoemen met Quickpar. Er staan alleen geen par files bij dus dit gaat niet. Tot enkele dagen terug kreeg ik bij downloaden gewoon .rar-files en .par-files.De par files waren dan eenvoudig te downloaden en zo nodig te repareren met de par-files. Ik heb Grabbit opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat. Zit het probleem in een instelling of heeft iemand een andere oplossing?

Groeten happydownloader

Garbit 02.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatste fotos

Hoi happydownloader,

Het lijkt erop dat dit bestandsnamen zijn in Python script wat tegenwoordig veel gebruikt wordt i.v.m. Notice and Takedown en als dat in Grabit niet wordt Uitgepakt en Gerepareerd ontbreekt er een Rename.par2 bestand. Het Rename.par2 bestand zet alle python script bestandsnamen om naar de normale NZB naam. Zonder het Rename.par2 bestand zijn deze bestanden bij mijn weten alleen uit te pakken met Sabnzbd dat vanaf versie 2.3.1 een python script Deobfuscate.py functie heeft.

Maar als je standaard met Grabit download zou ik de NZB handmatig zoeken met NZB index of Binsearch en op collectie klikken als de NZB gevonden is zodat je kan zien of er wel par.2 bestanden bijzitten. Als dat niet het geval is maak je het jezelf alleen maar moeilijker om te krijgen wat je uiteindelijk wilde downloaden en kan je beter even zoeken of dezelfde NZB (Film, Serie, of wat dan ook) niet door een andere NZB community wordt aangeboden.

Wat op dit moment wordt vermeld in verschillende community's is dat je het beste kan downloaden met de nieuwste versies van NZBGet, SABnzbd, NZB Vortex of de nieuwste BETA-versie van Newsbin Pro, want die programma's pakken dit soort bestanden uit naar het juiste formaat. Newsleecher, SuperNZB en Grabit (en waarschijnlijk nog wat anderen) ondersteunen deze methode niet!. Als je Grabit Temp map tijdens het Uitpakken of Repareren helemaal vol gaat lopen en alle vrije schijfruimte in beslag gaat nemen stopt Grabit ook automatisch en moet je die map eerst helemaal legen. Het is dus echt raadzaam om over te stappen naar de laatste versie van bijv. SABnzbd, want dan heb je geen last meer van al die narigheid.

Tip; als je toch wil blijven downloaden met Newsleecher, SuperNZB of Grabit, laat die programma's dan alleen downloaden en niet Repararen en Uitpakken en hernoem dan zelf het 1e kleinste bestand in de download map naar de extensie .Par2 en gebruik dan het programma quickpar, die dat .Par2 bestand dan gaat gebruiken om alle andere bestanden te repareren naar de correcte bestandsnaam, waarna het met WinRar gewoon uitgepakt kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...