ruud123 Geplaatst December 1, 2018 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/01/18 Status: Offline Actief: December 2, 2018 Delen Geplaatst December 1, 2018 hoi ik ben nieuw hier en zit met een probleem , ik heb de laatste nieuwe office van november gedownload maar na installatie blijft ie zeuren om een microsoft account hoe kan ik dit oplossen? ps. ik had de oude versie geuninstalled en de nieuwe als admin uitgevoerd groeten ruud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast Drifter Geplaatst December 1, 2018 Delen Geplaatst December 1, 2018 Lijkt me dat dit geen probleem is wat hier op Duken.nl opgelost moet worden, maar door de Uploader van deze Unattended software op de plek waar het is gedownload. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Meh Meh Geplaatst December 1, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst December 1, 2018 Een microsoft account is je outlook, live of hotmail.com adres. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.