angelsun Geplaatst Oktober 3, 2018 Bijdragen: 5 Waardering: 1 Prestatiepunten: 126 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/18 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 3, 2018 Ben 62 jaar op pensioen en als hobby amateurfotograaf . heb een kleinzoon en voor de rest geneiten van het leven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 5
Gast Drifter Geplaatst Oktober 3, 2018 Delen Geplaatst Oktober 3, 2018 Welkom angelsun 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
ShadowMaster Geplaatst Oktober 3, 2018 Bijdragen: 1353 Waardering: 354 Prestatiepunten: 1763 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 07/22/17 Status: Offline Actief: Juli 11, 2023 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 3, 2018 welkom angelsun op duken.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 354 1.4k 23
RiveN Geplaatst Oktober 3, 2018 Bijdragen: 1 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/02/17 Status: Offline Actief: Mei 11, 2019 Delen Geplaatst Oktober 3, 2018 (bewerkt) Ik zocht gewoon iets gezelligs en wil dit niet anoniem doen. Ik mag graag lezen en zomaar snuffelen en willicht dat ik ook nog iets te bieden heb Mijn passie is retro spelconsoles .. niet zo zeer het verzamelen maar meer gewoon leesvoer Oktober 3, 2018 bewerkt door RiveN 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1 1
Gast Drifter Geplaatst Oktober 3, 2018 Delen Geplaatst Oktober 3, 2018 Welkom RiveN, Er is helemaal niets mis met niet anoniem doen, want er gebeurt ook helemaal niets tegen welke regel dan ook op Duken.nl Als je een topic tegenkomt waar je meer over wil weten of wellicht een mening hebt, klim dan lekker in de pen en deel dat met de overige leden. 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.