funkydog Geplaatst September 23, 2018 Bijdragen: 3 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 09/23/18 Status: Offline Actief: November 6, 2018 Delen Geplaatst September 23, 2018 Hoi leden! Tot voor kort was ik lid van enzetbee maar deze is (zoals velen) niet meer online. Spijtig toch? Ik kon daar alles vinden en ben nu een beetje zoekende. Ik ga er van uit dat er hier moderators mee lezen van 1 van de forums die ten onder zijn gegaan. Misschien kan ik helpen? Ik heb 17 server waarvan ik 1 niet gebruik. Deze is 100% DMCA ignored, staat online met Ubuntu 18.04 en kan deze wel configureren als webserver. Ik hoef hiervoor geen geld te ontvangen, aangezien deze al betaald is voor 3 jaar, wel zou een mooie positie op het forum welkom zijn. Iemand die een project wil starten? Laat maar weten! Dit zijn de server specs: Groetjes! 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 3 1
Meh Meh Geplaatst September 23, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst September 23, 2018 Dat is nogal een groot aanbod. Persoonlijk heb ik geen interesse maar ik vraag mij iets af. Mag iemand de server ook gebruiken om er een legale website op te zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
funkydog Geplaatst September 23, 2018 Bijdragen: 3 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 09/23/18 Status: Offline Actief: November 6, 2018 Auteur Delen Geplaatst September 23, 2018 Tjah van mij wel... over wat soort website hebben we het? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 3 1
Meh Meh Geplaatst September 23, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst September 23, 2018 20 minuten geleden zei funkydog: Tjah van mij wel... over wat soort website hebben we het? Stel dat iemand een website zou willen opzetten met films waar geen copyright op zit en deze zou willen streamen, ben je dan ook bereidt om de server te lenen? Is het een VPS, een colocatie of dedicated server? Ik stel deze vragen zodat mensen begrijpen wat je aanbiedt en wat de mogelijkheden zijn. Ik heb zelf geen server nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
funkydog Geplaatst September 23, 2018 Bijdragen: 3 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 09/23/18 Status: Offline Actief: November 6, 2018 Auteur Delen Geplaatst September 23, 2018 1 minuut geleden zei Meh Meh: Stel dat iemand een website zou willen opzetten met films waar geen copyright op zit en deze zou willen streamen, ben je dan ook bereidt om de server te lenen? Is het een VPS, een colocatie of dedicated server? Ik stel deze vragen zodat mensen begrijpen wat je aanbiedt en wat de mogelijkheden zijn. Ik heb zelf geen server nodig. Het is een dedicated op een 1TB lijn. Ik gebruik veel servers die bitcoin deamons of andere crypto draaien en deze is al 3 maanden niks aan het doen, daarom dat ik het aanbod hier maakte. Als ik er iemand mee kan helpen... graag. Mijn eerste gedacht was een goede mogelijkheid om een forum te starten voor iemand. Indien het een ander project is, ook goed, zolang er maar geen botnets of zaken op komen te staan. Streamen is best mogelijk aangezien de lijn geen limieten heeft. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 3 1
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 23, 2018 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 23, 2018 Leuk aanbod! Ik neem aan dat er iemand is die je hier mee blij kan maken. Al is het om te oefenen met de bouw van een server. Mooi aanbod @funkydog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Meh Meh Geplaatst September 23, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst September 23, 2018 Fantastisch aanbod. Ik denk dat je iemand er heel erg blij mee zou kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
robinjoo1 Geplaatst Oktober 31, 2018 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 278 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/31/18 Status: Offline Actief: Augustus 17, 2022 Delen Geplaatst Oktober 31, 2018 hoi is dit aanbod er nog wil zelf een nzb site/community gaan maken hoor het graag @funkydog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast Drifter Geplaatst Oktober 31, 2018 Delen Geplaatst Oktober 31, 2018 1 uur geleden zei robinjoo1: hoi is dit aanbod er nog wil zelf een nzb site/community gaan maken hoor het graag @funkydog Hallo robinjoo1, Je zou funkydog gewoon even een bericht (pm) kunnen sturen in zijn account Onder deze link Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.