Sunny Geplaatst September 19, 2018 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/19/18 Status: Offline Actief: September 20, 2018 Delen Geplaatst September 19, 2018 Hi, Ben Sunny, kwam er achter dat mijn favo forum gesloten is op laste van Brein. Ik ben geen frequente usenet gebruiker maar mis nu wel de mogelijkheid iets te kunnen zoeken wat ik op dat moment nodig heb of wil. Toen kwam ik jullie tegen en dacht, ik meld me hier aan, wie weet vind ik weer een nieuw forum waar ik kan vinden wat ik zoek middels de makkelijke wegen, de basis beheers ik wel Ik ben geen techexpert en weet dan ook niet mijn weg te vinden via torrents of het buitenland en dan zelf aan de slag met subs en synchroniseren. Wie weet steek ik daar hier nog wat van op. Groet, Sunny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast Drifter Geplaatst September 19, 2018 Delen Geplaatst September 19, 2018 Hoi Sunny, Welkom op Duken.nl Er zijn nog wel wat mogelijkheden om aan de benodigde NZB's te komen want nog niet alles is uit de lucht gehaald door Brein. Klik even op onderstaande link en je ziet als je even de pagina scrolt nog wat sites waar je kan registreren. 😉 https://www.duken.nl/forums/topic/34791-handleiding-nzb-sites-zoekmachines-databases-software-en-meer/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Sunny Geplaatst September 19, 2018 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/19/18 Status: Offline Actief: September 20, 2018 Auteur Delen Geplaatst September 19, 2018 Super, bedankt voor de link :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.