Peacefield Geplaatst September 3, 2018 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/18 Status: Offline Actief: Mei 6, 2019 Delen Geplaatst September 3, 2018 Ben aan het zoeken geraakt naar een nieuw forum nu enzetbee er niet meer is , ik was een modje bij die site maar kan dus op zoek naar een nieuwe hobby. Ik heb al een paar interessante topics voorbij zien komen dus zal vast gaan lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Moderators William1 Geplaatst September 3, 2018 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst September 3, 2018 Ook welkom! Hoop je te zien en te lezen in de andere topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
Stingray200 Geplaatst September 3, 2018 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/18 Status: Offline Actief: September 3, 2018 Delen Geplaatst September 3, 2018 Hoi. Net nieuw hier en mis enzetbee ook. Welk(e) andere fora?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Peacefield Geplaatst September 3, 2018 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/18 Status: Offline Actief: Mei 6, 2019 Auteur Delen Geplaatst September 3, 2018 elitenzb.info newzbin web beta, ik zoek nog verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Stingray200 Geplaatst September 3, 2018 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/18 Status: Offline Actief: September 3, 2018 Delen Geplaatst September 3, 2018 bedankt voor je reactie. Deze had ik ook al gevonden. Nog niet zo erg uitgebreid (epub) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.