guilpje Geplaatst Mei 25, 2018 Bijdragen: 389 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/11 Status: Offline Actief: November 10, 2020 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Mei 25, 2018 (bewerkt) Deze week heb ik mijn Samsung Galaxy J5 2016 geroot. Maar sinds enkele dagen krijg ik steeds op een willekeurig moment advertenties (kan zijn dat deze ook al kwamen voor de root). Heb al enkele dingen geprobeerd zoals; een Clean Master app installeren, apps verwijderen die ik sinds kort heb geïnstalleerd, Adblock Plus geïnstalleerd, iets aangepast in ontwikkellaarsopties.. Dit waren allemaal dingen die ik vond op het internet maar niets helpt. Een ander probleem dat ik opmerk, nadat ik mijn telefoon heb geroot, is dat mijn filmpjes op YouTube niet meer willen afspelen op 720p, het maximum dat er staat is 480p terwijl vroeger zeker 720p beschikbaar was. UPDATE: ik denk dat ik de boosdoener heb gevonden wat de ads betreft, heb via een app alles kunnen verwijderen (hoop ik) van de desbetreffende app. Voorlopig nog geen ads gehad. Mei 25, 2018 bewerkt door guilpje 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 389
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 3, 2018 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 3, 2018 Bedankt @guilpjedat je nog je oplossing hebt gedeeld 👍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
guilpje Geplaatst Juni 8, 2018 Bijdragen: 389 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/11 Status: Offline Actief: November 10, 2020 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Juni 8, 2018 Geen probleem, we zijn er om elkaar te helpen. Het probleem van YouTube is zo op te lossen: leeg de cache eens van de app zelf! Zo simpel is het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 389
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.