stevie_W Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 69 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/31/17 Status: Offline Actief: Juli 14, 2020 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 Waar gaan we naar toe om adressen hier online te zetten pffff 🤔 gebruik toch je verstand en eigen nickname hier en niet dat stiekem gedoe van gast en anoniem 😴 Is erg onpersoonlijk en laf . Maar blijven jullie ten eerste van P2H af het is een geweldige side en wat Pasop al zei ...dat het bij de wet verboden is (uitlokking)…. Wat ik denk is het een onruststoker en dat zie je ook op Spotnet dagelijk voorbijkomen👺 van die mensen die zo nodig moeten stoken . Ik heb vertrouwen in de mensen van PH2 .😎 Ga zo door pH2 en fuck Brein. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 69
Gast starlights Geplaatst Mei 18, 2018 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 je moet op p2h.org en .net wegblijven mensen kijk QoQ post op .net (nzb) de serie siren deze staat ook op .org (torrents) dat kan alleen door QoQ zelf gedaan zijn aangezien hij op de index nog niet zichtbaar was of compleet. https://gyazo.com/899219fd653f73585178e7ad3da0c5d9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast starlights Geplaatst Mei 18, 2018 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 1 minuut geleden zei Gast starlights: je moet op p2h.org en .net wegblijven mensen kijk QoQ post op .net (nzb) de serie siren deze staat ook op .org (torrents) dat kan alleen door QoQ zelf gedaan zijn aangezien hij op de index nog niet zichtbaar was of compleet. https://gyazo.com/899219fd653f73585178e7ad3da0c5d9 https://gyazo.com/e3b265aa2eab096e206182f8f16ac62e nog steeds niet zichtbaar in de index dus kan nooit op torrents staan door iemand anders dan QoQ zelf!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
stevie_W Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 69 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/31/17 Status: Offline Actief: Juli 14, 2020 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 (bewerkt) Duken met respect 😉is het een idee om rechtsteeks als lid te reageren ipv als gast ? krijg je wel minder onruststokers 😉 Mei 18, 2018 bewerkt door tievieman 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 69
Meh Meh Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 Doe allemaal even rustig. Een goed onderbouwde mening is welkom. Je verhaal doen, helemaal goed. Maar hou het netjes en ga geen namen van mensen open en bloot op dit forum zetten. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 18, 2018 24 minuten geleden zei tievieman: Duken met respect 😉is het een idee om rechtsteeks als lid te reageren ipv als gast ? krijg je wel minder onruststokers 😉 Dat klopt @tieviemanRegistratie van accounts via VPN is bijna net zo makkelijk. Maar het topic is te veel gedoe op deze manier. Ik heb het thuis al druk genoeg met de kids krijg ik hier ook allemaal kinderlijk gedrag. Waarom? Voldoende gezegd over moddergooien, houd je aan huisregels. Volgende keer gaat het topic op slot en zetten we de VPN adressen even dicht. Fijne avond en denk even twee keer na. Bedankt voor je toevoeging @Meh Meh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Joop Geplaatst Mei 18, 2018 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 3 minuten geleden zei Meh Meh: Doe allemaal even rustig. Een goed onderbouwde mening is welkom. Je verhaal doen, helemaal goed. Maar hou het netjes en ga geen namen van mensen open en bloot op dit forum zetten. Wat is daar nou verkeerd aan dat is diegene die iedereen genaaid heeft en alle gegeven door heeft gegeven aan brein en dat p2h ook in handen is van brein dus een loksite heeft hij nota bene zelf toegegeven. dus ik vind zijn naam publiceren niet zo erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Meh Meh Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 Het is strafbaar. Je deelt persoonsgegevens, terwijl je iemand beschuldigd van negatieve zaken. Het wetboek van strafrecht noemt dat laster en smaad. Dit is een website waar mensen gezellig met elkaar omgaan, het hebben over downloaden en andere dingen. Anoniem mensen beschuldigen, ga dat a.j.b. ergens anders doen. Een fijn weekend. 😊 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
stevie_W Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 69 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/31/17 Status: Offline Actief: Juli 14, 2020 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 klasse meh meh (respect) eindelijk een goed bericht en Duken geniet va je kids 🤗 het zijn gewoon onruststokers 😎 respect voor Duken en zijn geweldige side waar nieuws al nieuws is al moet het nog plaatsvinden op het internet en forums . Ben blij met je werk en uitleg van dingen die ik ook soms niet snap .sorrry dat wou ik kwijt 🤗 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 69
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 18, 2018 Dat is nou een positief bericht! Dank je wel! Geeft mij een grote glimlach. We doen het met plezier en het delen van nieuws en kennis. Daar hoop je bezoekers mee blij te maken. Gasten reacties is uitgeschakeld. Fijne avond 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Meh Meh Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 2 minuten geleden zei Duken: Gasten reacties is uitgeschakeld. Godzijdank, dat gaat een hoop gedoe schelen. Een fijne avond. 😊 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
stevie_W Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 69 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/31/17 Status: Offline Actief: Juli 14, 2020 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 onruststokers geld niet voor je kids hahaha en jongens positief denken 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 69
Gast bartje28 Geplaatst Mei 18, 2018 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 hallo juist gekeken op place2home.org en deze morgend stond de shout box nog maar.nu keek ik opnieuw ale juist en nu is de shoutbox weg zien jullie dat ook en het topic waar staf staat is ook weg denk wel dat jullie dat zien ik denk dat ik daar ga vaç weg blijven en op de ander torrent site ga gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
stevie_W Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 69 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/31/17 Status: Offline Actief: Juli 14, 2020 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 Zag ik ook ? komt gewoon door die reacties maar je kunt beter tips gaan kijken op nieuwsgroepen en een abbootje nemen met ssl om tips mee te nemen . VPN kijken ze dwars doorheen en je Ip wordt weer elders gebruikt ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 69
Gast pasop Geplaatst Mei 18, 2018 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 Er staan veel nieuwsgroep alternatieven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
stevie_W Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 69 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/31/17 Status: Offline Actief: Juli 14, 2020 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 🤗 yep klopt 😋 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 69
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 18, 2018 Dit is een handig artikel over VPN en downloaden en een uitleg en introductie over nieuwsgroepen vinden we hier. Maar nu eerst met de kids het kakkerlakken spel spelen 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
stevie_W Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 69 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/31/17 Status: Offline Actief: Juli 14, 2020 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 🤗 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 69
Oud-beheerder Dit is een populair bericht. Duken Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Mei 18, 2018 Kudos en + naar @Meh Meh Ik vraag mij, zoals vele mensen af, wat er in vredesnaam aan de hand is op place2home.org. Daarom heb ik mijn chaotische geitenbrein er op losgelaten, in het onderstaande stuk.Mijn bevindingen, gedachten en vermoedens Ik heb gedurende de afgelopen dagen nagedacht over place2home.org. De website ging offline, er stond een melding dat stichting Brein de website eigenaar had gedwongen om te stoppen. Binnen 24 uur was de place2home.org echter weer online. Alleen het forum is niet langer bereikbaar. Registratie is mogelijk, zelfs achter een proxyserver, terwijl ik een VPN gebruik. Persoonlijk kan ik niets meer downloaden via de website, ik heb op een werkplek een tweede account, ook daarmee kan ik zelf niets meer downloaden. Mogelijk kunnen anderen dat wel? Veel mensen denken dat Brein place2home.org heeft overgenomen om alle up- en downloaders, alle spotters erbij te naaien. Als dat zo is, waarom zou Brein dan toestaan dat er op grote schaal copyright wordt geschonden? Brein kan nooit alle rechthebbenden van het materiaal benaderen en zou helpen met het 'illegaal' verspreiden van copyright beschermd materiaal. Op Place2home.net stond een bericht, Brein de eigenaar opgespoord en gedwongen om te stoppen. Op tweakers.net stond dat de website door de inzet van Brein offline is gehaald. Ik heb contact gezocht met Sander van Voorst, Nieuwsredacteur en schrijver van "Nederlandse besloten torrentsite Place2home is offline na actie van Brein" In zijn artikel stond: "Brein heeft tegenover Tweakers bevestigd achter de actie te zitten." Ik kreeg later op de dag van duqu, Redacteur op Tweakers , de bevestiging dat er contact is geweest met Tim Kuik. Het lijkt erop dat Brein de eigenaar van Place2home.org dus wel degelijk heeft benaderd. Hieronder enkele van mijn theorieën over de 'wederopstanding' van place2home.org Brein heeft de website overgenomen om alle spotters in kaart te brengen. Mogelijk worden alle IP adressen van gebruikers gelogd. Indien dit het geval is, vraag ik mij af of Brein zichzelf niet schuldig maakt aan het schenden van copyright. De eigenaar van place2home.org heeft de website na een aangetekende dreigbrief van Brein offline gehaald. Later realiseerde de eigenaar zich, dat hij/zij schuld bekende door de website offline te halen. Mogelijk heeft Brein geen echt bewijs dat echt onomstotelijk aantoont dat de vermeende eigenaar echt de eigenaar is. De eigenaar heeft daarom place2home.org weer online gezet. De eigenaar heeft de database, bestanden en de verhuiscode van de website overgedragen aan iemand anders overgedragen. De melding op Place2home.org is per ongeluk geplaatst. De redactie van Tweakers.net liegt over het contact met Tim Kuik. Ze zagen de melding "op last van BREIN gesloten" en hebben zonder het informeren bij Brein een artikel geplaatst. Ik kan nog enkele tientallen theorieen loslaten op de vreemde gebeurtenissen rond place2home.org maar laat dat graag aan anderen over. Als ik alles op een rijtje zet, lijkt mij het meest aannemelijk dat Brein de website heeft overgenomen. Om een gigantische zaak te beginnen tegen alle spotters en mogelijk zelfs de downloaders te pakken. Ik ben zeer geïnteresseerd in een onderbouwde mening en ervaringen van andere mensen. Zelf kan ik er nog steeds geen chocolade van maken. 🍫 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
ShadowMaster Geplaatst Mei 18, 2018 Bijdragen: 1353 Waardering: 354 Prestatiepunten: 1763 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 07/22/17 Status: Offline Actief: Juli 11, 2023 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 Bedankt duken voor je bericht, hopelijk komen we achter de waarheid wat er aan de hand is , ik kom er niet meer , ben er 2 dagen geleden even op geweest maar wel met een VPN. Hopelijk gaan ze niet alle users na lopen anders zullen erd veel users de dupe zijn ben ik bang voor 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 354 1.4k 23
Gast bartje28 Geplaatst Mei 18, 2018 Delen Geplaatst Mei 18, 2018 ola ik zeggen wegblijven daar mercikes voor de uitleg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
09128387 Geplaatst Mei 19, 2018 Bijdragen: 32 Waardering: 14 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/18 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2018 Delen Geplaatst Mei 19, 2018 inderdaad gewoon weg blijven daar beste optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 14 32
Meh Meh Geplaatst Mei 19, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Mei 19, 2018 Dat zeg ik niet. Het is niet duidelijk wat er nou precies gaande is. Maar als Brein de tent heeft overgenomen, dan is het wel zo handig om in elk geval een VPN te gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Gast pasop Geplaatst Mei 19, 2018 Delen Geplaatst Mei 19, 2018 de 'roddels' over overname zijn vooral de wereld in geholpen door de medewerkers van een andere site die hun spinnen gaarde bij de situatie van p2h. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
FilmGek Geplaatst Mei 19, 2018 Bijdragen: 10 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/18/18 Status: Offline Actief: Juli 30, 2018 Delen Geplaatst Mei 19, 2018 Ik krijg het idee dat de site vooral gebruikt wordt voor kennis (bv donatie geld), hoe werkt alles van binnenuit en hoe kunnen ze in de toekomst torrent site's nog beter effectief aanpakken, De verkregen info kunnen ze ivm met uitlokking niet gebruiken, hoogstens bang maken. Volg ieder geval met interesse deze topic, ken de site van af de start en ben benieuwd wat hier precies achter zit. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.