Meh Meh Geplaatst Maart 10, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Maart 10, 2018 Sinds enkele dagen, een weekje misschien, kan ik Rainbow 6 Siege niet meer normaal spelen. Als ik de game online speel, met een ping van 10, een 5MB/sec verbinding, dan zijn er ook lags, het ligt dus niet aan mijn verbinding. Het probleem is alleen als ik online speel. Het lijkt mij dus aannemelijk dat het waarschijnlijk bij Ubisoft fout gaat. Mogelijk is er iets m.b.t. mijn hardware in combinatie met RB6S. Ik heb allerlei grafische aanpassingen gedaan. Van laagste FPS en instellingen tot de hoogste, het probleem verdwijnt niet. Dit is mijn PC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 10, 2018 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 10, 2018 Mmm dat gaan we oplossen! Aan je hardware of internet snelheid ligt het niet. Ergens in de software dus... Of de zombies update van siege? Heb je ook lag in een andere shooter toevallig? Ik ga Ubisoft forum even doorlezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Meh Meh Geplaatst Maart 10, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Auteur Delen Geplaatst Maart 10, 2018 Het vreemde is dat ik het ook niet zie als ik ben geëlimineerd. Dan kan je meekijken met andere spelers. Ik zie dan geen lags, een schokkend beeld. Ik denk dat het aan de laatste update ligt. Wachten op Ubisoft, spelen is nu niet te doen. Ik zal het proberen te recorden dan kan ik de beelden delen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 10, 2018 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 10, 2018 Sorry nog geen tijd gehad om te kijken voor je. Morgen doen.... Nu naar bed. Ik ben moe. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Meh Meh Geplaatst Maart 10, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Auteur Delen Geplaatst Maart 10, 2018 Geen probleem, het is mijn probleem. En die van Ubisoft. Ik heb net enkele andere games geprobeerd, geen lags, alles zag er goed uit. Onder andere PUBG weer eens gespeeld, ze zijn goed bezig, grafisch ziet het er beter uit, een nieuwe map, niet slecht. Het probleem is te merken als ik RB6S speel, alleen online. Kijk ik met een ander mee nadat ik aan gort ben geschoten, dan zie ik het niet. Ik heb net de gameplay opgenomen met de Nvidia screen recorder. Vreemd genoeg is het aantal lags/schokken veel minder. Waarschijnlijk gaat er iets fout tussen mijn videokaart/driver en RB6S settings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 11, 2018 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 11, 2018 Dat lijkt inderdaad op videokaart en driver problemen. Misschien een Rollback doen van een driver update? Wilt nog wel eens helpen Pubg starten ik toevallig vorige week ook, blijk je opeens over muurtjes te kunnen springen. Blij met de update maar ik blijf het verdomde moeilijk vinden. Ik heb geen geduld om in bosjes te liggen.... Dat moet je wel hebben 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Meh Meh Geplaatst Maart 11, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Auteur Delen Geplaatst Maart 11, 2018 Ik denk ook dat het met drivers/uPlay te maken heeft. Ik heb een rollback gedaan, werkte niet, dus heb ik de allerlaatste driver gedownload. Haalde helaas niets uit. Helaas heb ik ook geen geduld om in de bosjes te blijven liggen maar dat is ook geen optie. Je moet vrijwel constant in beweging blijven i.v.m. de 'red zone' die de map steeds kleiner maakt. En, je hebt daarvoor een voertuig nodig. Anders kan je je niet snel genoeg verplaatsen en word je automatisch afgemaakt. Ik denk dat ze uiteindelijk met meer en betere toevoegingen komen. Ik ben vaak een van de laatste 30 maar wordt keer op keer afgeschoten zonder dat ik het zie aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.