tonym Geplaatst Februari 11, 2018 Bijdragen: 5 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/10/18 Status: Offline Actief: Februari 22, 2018 Delen Geplaatst Februari 11, 2018 gezocht iemand die mijn tv box correct kan installeren. voor vergoeding uiteraard. Tonym Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 5
Trizomu Geplaatst Februari 11, 2018 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst Februari 11, 2018 Ik heb een groot vermoeden dat het in Nederland zal zijn? Dan zou u toch wel een paar meerdere inlichtingen moeten verschaffen. Zoals welke gemeente/stad, omgeving, welke box is het, welke telecom provider? Zou men dan niet beter via een pm contact met u opnemen, zo is misschien gevoelige informatie niet direct zichtbaar voor andere forumleden. Mvg. Trizomu Ps.: Ik ga dit ook verplaatsen naar de juiste sectie van het forum 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
Meh Meh Geplaatst Februari 12, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Februari 12, 2018 Hoe kan iemand je helpen, @tonym ? Zelf weet ik er niet zoveel van, iemand anders zou je moeten helpen. Maar wat moet er precies gebeuren? Online of moet iemand langskomen?@Trizomu Sorry, ik had je reactie niet gelezen, ik stel precies deze vragen. Zelf zou ik hier niet bij helpen, al zou ik het kunnen, ik weet namelijk niet of het legaal is. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
tonym Geplaatst Februari 12, 2018 Bijdragen: 5 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/10/18 Status: Offline Actief: Februari 22, 2018 Auteur Delen Geplaatst Februari 12, 2018 goede middag, Ik krijg mijn tv box niet meer juist geïnstalleerd opeens nooit geen probleem gehad met bijvoorbeeld Sportdevil deze geeft alleen errors kan geen voetbal wedstrijd meer zien opnieuw geïnstalleerd help ook niet plus ik wil eredivisie live van fox sport installeren ziggo enz. dit alles gaat niet meer ik woon in Rotterdam nexbox a95x telfort provider dus ik wil een installatie die te overzien is zelf kan ik dat niet ik kan ook de box opsturen en dat men het thuis op locatie installeer. Dat is het probleem dus laat maar horen wat je kan betekenen. pppp 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 5
Meh Meh Geplaatst Februari 12, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Februari 12, 2018 Ik denk dat je dit beter kan voorleggen op Tweakers.net Daar zijn talloze leden die ergens in de buurt zitten en zelfs lopend bij je langs kunnen komen. Als je niet direct begint over een vergoeding, zijn er waarschijnlijk veel Tweakers die je gratis willen helpen. Hebben ze alles geregeld, dan geef je diegene er een fles wijn of iets dergelijks voor. Een andere mogelijkheid is dat je in dit topic verder gaat, het zelf probeert. (leerzaam) De errors e.d. hier delen, mogelijk kunnen wij je dan toch helpen. Zelf weet ik niet of we erbij mogen helpen, wettelijk gezien. @Duken weet meer. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 12, 2018 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 12, 2018 Dat weet Duken niet. Hahah, het zal wel een grijs gebied zijn. Er is een verbod op de verkoop van media tv kastjes inclusief software om films en sport te streamen. Maar of je ook niet mag helpen bij het fixen? Joost mag het weten. Volgens mij mag je wel verwijzen naar bijvoorbeeld YouTube video's om te helpen. Maar zeker weet ik het niet. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Trizomu Geplaatst Februari 12, 2018 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst Februari 12, 2018 Misschien dat het enige hulp kan bieden, kijken even naar de volgende links: 1: https://mission.tweakblogs.net/blog/13635/nexbox-a95x-en-even-voorstellen 2: http://www.inexbox.com/nexbox-a95xs905x-installation-ui-display/ Via de volgende link is ook één en ander te achterhalen https://www.youtube.com/results?search_query=nexbox+a95x+installation+ Mvg. Trizomu 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
Meh Meh Geplaatst Februari 13, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Februari 13, 2018 Ik denk dat Tweakers of een handige collega/vriend/buur de beste oplossing is. Maar ook ik weet er weinig van, er zijn hier genoeg mensen die je online kunnen helpen, maar of het legaal is? Ik weet het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.